تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
صدای مردم:

یک استان فارسی بر کرسی اشتغال منطقه ویژه پارس می‌نشیند؟

  • کد خبر : 7751
  • 09 خرداد 1398 - 13:58
یک استان فارسی بر کرسی اشتغال منطقه ویژه پارس می‌نشیند؟

به گزارش امواج نیوز، خبرها حاکی از آن است که شخصی مامور به خدمت از وزارت کار در مدیریت اشتغال منطقه ویژه که اصالتی استان فارسی دارد و مورد وثوق آقای نماینده خاص (مهر، لامرد) جناب آقای علوی می‌باشد و همچنین حمایت‌های وزیر محترم اطلاعات هم دارد در راهروهای وزارت کار و نفت و اخیراً […]

به گزارش امواج نیوز، خبرها حاکی از آن است که شخصی مامور به خدمت از وزارت کار در مدیریت اشتغال منطقه ویژه که اصالتی استان فارسی دارد و مورد وثوق آقای نماینده خاص (مهر، لامرد) جناب آقای علوی می‌باشد و همچنین حمایت‌های وزیر محترم اطلاعات هم دارد در راهروهای وزارت کار و نفت و اخیراً هم مجلس شورای اسلامی دیده شده که در حال رایزنی جهت نشستن بر کرسی مدیریت اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می‌باشد.

موضوع وقتی جالب می‌شود که قول مساعد و حمایت یکی از نمایندگان استان بوشهر را گرفته و در حال رایزنی با دیگری‌ست.

ناگفته نماند که در چهار سال گذشته هم مدیریت اشتغال منطقه ویژه در دست آقای منفرد از نیروهای #گله_داری و مورد حمایت پدر و پسر بود که نتایج آن هم بیکاری صدها جوان از شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم و چند هزار بیکار از کل استان شد و چیزی شد که نباید می‌شد.

با این تفاسیر باید منتظر نشست تا واکنش
✔نماینده محترم ولی فقیه در استان جناب آقای آیت الله صفایی بوشهری
✔نماینده‌های محترم استان
✔استاندار محترم
✔و سایر مسئولین را نسبت به حساس‌ترین و حیاتی‌ترین مقوله حال حاضر استان یعنی اشتغال_جوانان دید.

یا اینکه؟ عدم اتحاد و همدلی آقایان و ورود دیرهنگام، باز هم اتفاقی مثل دریافت حق آلایندگی استان فارس از پارس‌جنوبی رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7751

ثبت دیدگاه

  1. بله واقعا باید به حال مسئولین استان بوشهر تأسف خورد که جمعیت شاغلین استان فارس چندین برابر نیروهای بومی هست صرفا بخاطر دستهای کثیف پشت پرده و زدوبندهای برخی مسئولین با افراد با نفوذ استان فارس که باعث شده در رأس مدیریت این صنعت افراد استان فارس عهده دار سمت های آنچنانی در این حوزه شوند که به تبع آن عدم جذب نیروهای بومی و همشهری گری همین افراد در جذب جایگزین افراد بومی شوند خواهشن مطالبات مردم کنگان در حوزه اشتغال رو پیگیری بفرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.