تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

قاتل جوان ۲۱ساله کنگانی ساعاتی پس از قتل دستگیر شد

  • کد خبر : 7737
  • 08 خرداد 1398 - 11:48
قاتل جوان ۲۱ساله کنگانی ساعاتی پس از قتل دستگیر شد

فردی که با شلیک اسلحه شکاری جوان ۲۱ساله‌ای را در شهرستان کنگان به قتل رسانده و متواری شده بود ۸ ساعت پس از حادثه در دیلم دستگیر شد.

به گزارش امواج نیوز، سردار خلیل واعظی در کنگان با تاکید بر ارتقاء امنیت در استان بوشهر اظهار داشت: این استان از امنیت پایدار مطلوبی برخوردار و در این راستا همکاری و مشارکت مردم ستودنی است.

وی با بیان اینکه جرایم سازمان یافته در استان بوشهر وجود ندارد افزود: در صورت وقوع تخلف و جرایم در بخش‌های مختلف، پلیس در کوتاه‌ترین زمان ضمن شناسایی و کشف جرم، متهم در کوتاه‌ترین زمان دستگیر و در چنگال قانون قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس استان بوشهر از وقوع قتل در کنگان خبر داد و بیان کرد: عصر روز گذشته فردی که  از مفقودی برادرش به پاسگاه انتظامی شیرینو شهرستان کنگان خبر داد موضوع در دست پیگیری پلیس قرار گرفت.

سردار واعظی با بیان اینکه جسد فردی روز گذشته در روستای شیرینو کنگان یافت شد خاطر نشان کرد: در پی اعلام مفقودی جوان ۲۱ ساله کنگانی، نیروی انتظامی حین بررسی‌های مقدماتی جسد فرد مفقودی در حالیکه با شلیک گلوله به قتل رسیده بود در منزلی در روستای شیرینو کنگان کشف کرد.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان کنگان تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت بیان کرد: کارآگاهان نیروی انتظامی کنگان با انجام تحقیقات تخصصی، سه ساعت پس از حادثه هویت عامل قتل و همدستش که متواری شده بودند شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل در شهرستان دیلم خبر داد و تصریح کرد: قاتل و همدستش که قصد خروج از استان بوشهر را داشتند به وسیله تیم عملیاتی پلیس به طور کامل تحت تعقیب بودند و در جاده دیلم با همکاری یگان‌های انتظامی این شهرستان متوقف، دستگیر و به آگاهی کنگان منتقل شدند.

سردار واعظی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در مورد علت این حادثه در دست بررسی است افزود: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7737

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.