تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

بندهای مهم تفاهم نامه وزارت خانه ها در خصوص بیمارستان کنگان اجراء نشده است

  • کد خبر : 7706
  • 05 خرداد 1398 - 21:40
بندهای مهم تفاهم نامه وزارت خانه ها در خصوص بیمارستان کنگان اجراء نشده است

موضوع سلامت و بیمارستان کنگان حلقه مفقوده در پارس جنوبی است و از زمان ساخت و بهره برداری بیمارستان کنگان بیش از ۲۵ سال می‌گذرد.

به گزارش امواج نیوز، نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع سلامت و بیمارستان کنگان حلقه مفقوده در پارس جنوبی است و از زمان ساخت و بهره برداری بیمارستان کنگان بیش از ۲۵ سال می‌گذرد و در این مدت از نظر تجهیزات و زیر ساخت این بیمارستان فرسوده شده و در حال حاضر به عنوان قطب درمان جنوب بوشهر میزبان بیش از یک میلیون مراجعه کننده در سال است.

وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد مراجه کنندگان این بیمارستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم عزیزان مستقر در پارس جنوبی و خانواده‌های آنان هستند؛ در سال ۹۲ تفاهمنامه‌هایی میان وزارتخانه‌های بهداشت، نفت و کار و اجتماعی در قالب حمایت از بیمارستان کنگان منعقد شد ولی متأسفانه بندهای اصلی آن اجرایی نشده است.

الماسی گفت: درصورت اجرايي شدن اين تعهدات، موانع موجود براي جذب پزشكان تخصصي و كادر درماني و همچنين افزايش طول زمان ماندگاري آنان در اين منطقه، كاهش قابل ملاحظه اي خواهد داشت.

وی ادامه داد: از جناب مهندس زنگنه، دكتر نمكي و دكتر شريعتمداري ميخواهم هرچه زودتر نسبت به اجرايي شدن اين تفاهم نامه اقدام ورزند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7706

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.