تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
صدای مردم:

تخلفات تاکسی تلفنی و مشکلات مردم در کنگان / متولیان نظارت دقیق بر عملکرد این تاکسی تلفنی ندارند

  • کد خبر : 7696
  • 18 مهر 1398 - 12:52
تخلفات تاکسی تلفنی و مشکلات مردم در کنگان / متولیان نظارت دقیق بر عملکرد این تاکسی تلفنی ندارند

توسعه شهرهای استان باعث رونق وسایل حمل نقل داخل شهری مانند تاکسی تلفنی ها بیسیم شده اما نبود نظارت دقیق و متولی مشخص زمینه را برای بروز تخلفات توسط رانندگان تاکسی تلفنی ها فراهم کرده و همین امر موجب نارضایتی شهروندان و وقوع برخی حوادث شده است.

به گزارش خبرنگار امواج نیوز، تاکسی تلفنی یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که شهروندان توقع دارند در هر ساعت از روز، با امنیت خاطر از آن استفاده کنند اما اخیرا گزارشات مردمی مبنی بر تخلفات این آژانس ارائه شده است که برخی از آن ها نشان دهنده بی توجهی و نبود نظارت دقیق بر عملکرد این نوع تاکسی ها است. البته باید گفت بی توجهی مدیران این تاکسی تلفنی به مقررات تعیین شده برای فعالیت در این مکان هم یکی دیگر از مشکلاتی است که به این موضوع دامن زده است.

مسئولان داشتن کارت سلامت، صلاحیت اخلاقی، عدم سوء پیشینه و کارت تردد را از شرایط مورد نیاز راننده برای کار در آژانس تلفنی می دانند. اما مشاهده شده برخی مدیران تاکسی تلفنی این مقررات را برای جذب نیرو نادیده می گیرند و نظارتی هم از سوی مسئولین مربوطه بر تخلف مدیران و رانندگان آژانس تلفنی نیست.

صرفا جهت اطلاع مسئولین امر متقاضیان فعالیت بر روی خودروهای عمومی (تاکسی و آژانس) باید گواهینامه ‘ب‌ ۲’ داشته باشند.

یک شهروند کنگانی خواستار توجه جدی مسئولین بر عملکرد مدیر و رانندگان تاکسی تلفنی شد و افزود: با توجه به کثرت مسافربرهای شخصی و تعداد محدود تاکسی شهری، ناچار به استفاده از تاکسی تلفنی هستم که مدتی است به دلیل تخلف این رانندگان، با این بخش حمل و نقل با مشکل روبرو هستم.

گلایه های ارسالی به سایت خبری امواج نیوز از تاکسی تلفنی:

گلایه یکی از شهروندان: دیده شده که تاکسی های ۱۸۳۰ در سطحِ شهر با سرعتِ بسیار زیاد، حرکت بین خطوط و رانندگی ناایمن؛ سببِ وحشت و ایجاد فضایی ملتهب برای شهروندان (هم مسافرانِ خودشان، هم رانندگانِ دیگر) شده اند. خواهش می کنم در این زمینه نسبت به تذکرِ جدی و آموزشی موثر برای رانندگان ۱۸۳۰ اقدام نمایید.

گلایه دیگری از شهروندان: لطف کنید به مسئولین امر بگویید چرا رانندگان تاکسی ۱۸۳۰ بدون کد شناسایی و بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در حال فعالیت هستند؟

و همچنین گلایه شهروند دیگری در این خصوص: سرعت وحشتناک تاکسی ۱۸۳۰ برای من به عنوان مسافر ترسناک است. چندین بار از فروشگاه پردیس تا نرسیده به خیابان وحدت سرعت را در عرض چند دقیقه به ۱۰۰ رسانده اند. خواهش میکنم این موضوع را هم پیگیری کنید. با تشکر از شما

خبرنگار: نوید کاردان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7696
  • نویسنده : نوید کاردان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. خیلی بد رانندگی میکنند

  2. اولش کلی گویی بود بعد تخریب ۱۸۳۰

    • سلام دوست عزیز کلی گویی اول خبر برای درک و مفهوم رساندن تاکسی و سرویس های شهری بود و از تیتر خبر مشخص هست که از اول ما منظورمون ۱۸۳۰ هستش آخر تیتر را مطالعه کنید و آخر خبر هم تخریب نیست اعتراضات شهروندان هستش که بارها و بارها به این سایت خبری ارسال شده است. متشکرم

  3. اره رانندگان ۱۸۳۰اصل درست رانندگی نمیکنند چندین باخودم به دفترشون زنگ زدم ولی بازهم هیچ تغییری نکرده وباسرعت زیادرانندگی میکنن خیابان عاشوری تاسرجاده دقیق ۱۰۰تاسرعت میرن من خودم هم ساکن کنگان خیابان عاشوری فرعی ۸هستم بچهام میترسن بیان توکوچه همش بخاطر سرعت بالای رانندگان ۱۸۳۰

  4. سلام تاکسی از گودده به اون ور تاکسی ۱۵ حساب میشه خود کنگان همه جا ده تومانه تاکسی سرویس خلیج فارس میگه پریشانی فرعی ۹رو هم ۱۵حساب میکنه میگه باید ۱۵بدین وگرنه نمیام خواهشن رسیدگی کنین من مدرسه دخترم همون سمت هست وباید تو هفته سه بار بره وبرگرده ۱۸۳۰هم که همیشه تاکسی نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.