تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
ریئس بیمه سلامت شهرستان کنگان:

مدد جویان کمیته امداد جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

  • کد خبر : 7668
  • 30 اردیبهشت 1398 - 18:37
مدد جویان کمیته امداد جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان گفت: بیمه پایه درمان مدد جویان کمیته حضرت امام (ره) در سال ۹۸ به بیمه سلامت واگذار شده است واین افراد میتوانند جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت به همراه مدارک لازم شامل کارت عضویت کمیته امداد، شناسنامه،کارت ملی و یک قطعه عکس به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کنند.

به گزارش امواج نیوز، عقیل عبدالهی رئیس بیمه سلامت شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار امواج نیوز گفت: مددجویان کمیته امداد ساکن روستا ها و شهر های زیر ۲۰هزار نفر قبلاً دفترچه بیمه روستایی این سازمان را دریافت کرده اند و برای مدد جویان ساکن شهر های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت نیز این امکان فراهم شده است تا از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.
عبدالهی گفت: بر اساس تفاهم‌ نامه بین این سازمان با کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بیش از ۲۰ هزار نفر مددجوی این استان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار میگیرند و بر اساس لیست ارسالی از سوی کمیته امداد که در سامانه امید سازمان بیمه سلامت بارگذاری شده است، برای این مددجویان دفترچه صادر و امکان دریافت خدمات بیمه ای یکسان و بدون هیچ تبعیضی برای این عزیزان فراهم میشود.
عبدالهی ادامه داد: با امضای این تفهام نامه در گام نخست برای بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد در شهر های بالای۲۰هزار نفر، دفترچه سلامت صادر شد، و هیچ مشکلی برای صدور دفاتر سایر مددجویان وجود ندارد.
عبدالهی گفت: مددجویان کمیته امداد طبق تفاهم نامه هیچ هزینه ای برای صدور دفترچه بیمه سلامت پرداخت نمیکنند.آدرس مراجعه پاساژنامداری دفتر پیشخوان آقای رضوان زاده

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7668

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.