تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

خیابان ۱۷ شهریور یک طرفه می شود

  • کد خبر : 7651
  • 25 اردیبهشت 1398 - 20:54
خیابان ۱۷ شهریور یک طرفه می شود

در پی اعتراضات مردمی در خصوص ترافیک خیابان ۱۷ شهریور، سایت خبری امواج نیوز در صدد برآمدند که از طریق شورا و شهرداری این مشکل را برطرف کند.

به گزارش امواج نیوز، تنوع صنفی در خیابان ۱۷ شهریور و وجود مجتمع پزشکی، فروشگاه های بزرگ بدون پارکینگ، نبود علائم رانندگی و کم عرض بودن خیابان، از جمله مواردی است که به ترافیک قوت می بخشد.
با این اوصاف انتقال این مجتمع به مکان دیگر یا ایجاد پارکینگ در این خیابان و حتی باز سازی آسفالت کوچه های فرعی به نوبه ی خود میتواند از ازدحام همیشگی این محور بکاهد.

ولی همه ی این موارد شاید در یک زمان کوتاه مدت محقق نشود لذا شهرداری و شورا با طراحی و بررسی تصمیم به ایجاد یک رینگ چرخشی جدید با راه اندازی خیابان شهید رجایی شدند.

خیابان ۱۷ شهریور از بلوار اصلی به بلوار ساحلی هدایت میشود و خیابان رجایی از بلوار ساحلی به بلوار امام که به گفته ی شهردار محترم کنگان و اعضای شورا پروژه عملیاتی این خیابان طی یک ماه آینده به پایان میرسد و بار ترافیکی این محور را کاهش میدهد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7651

ثبت دیدگاه

  1. سلام. به نظر من اگه خیابان شهید رجایی از بلوار اصلی به سمت ساحل بره و خیابان هفده شهریور برعکس بهتر میشه. چون تو این حالتی که تو خبر گفته شده دوباره محل خروج خیابان شهید رجایی با کل ترافیک بلوار اصلی(از جمله ترافیکی که قراره وارد ۱۷ شهریور بشه) برخورد میکنه و ترافیک سنگینی ایجاد میشه. درصورتیکه اگه برعکس باشه ترافیک شهید رجایی از ترافیک بلوار اصلی جدا میشه و ترافیک خروجی از ۱۷ شهریور با ترافیک سبکتری از بلوار اصلی مواجه میشه. ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.