تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

۸۰ درصد اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت در جنوب استان محقق شد/ درخواست هلیکوپتر و بیمارستان هوایی برای جنوب

  • کد خبر : 7566
  • 11 اردیبهشت 1398 - 9:17
۸۰ درصد اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت در جنوب استان محقق شد/ درخواست هلیکوپتر و بیمارستان هوایی برای جنوب

الماسی بعد از میزبانی از خبرنگاران جنوب استان در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران به نشست خبری با خبرنگاران پرداخت و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهری شد.

به گزارش امواج نیوز، الماسی در جمع خبرنگاران جنوب استان در نمایشگاه کتاب گفت: تاکنون ۴۹۲ میلیارد تومان از محل بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت در قالب پروژه های مختلف زیرساختی در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر اجرایی شده یا در حال اجراست.

وی ادامه داد: پیگیری های ویژه ای برای اخذ بسته های اعتباری حمایتی نفت در حوزه فرهنگی اجتماعی و بسته سلامت انجام شده که می تواند ده ها میلیارد تومان به توسعه زیرساخت های سلامت و فرهنگ جنوب استان کمک کند.

الماسی گفت: یکی از درخواست های مهم در قالب بسته سلامت در کوتاه مدت، موضوع تامین هلیکوپتر امدادی و ایجاد بیمارستان هوایی در جنوب استان است که امیدوارم با توجه به شرایط ویژه جنوب استان محقق شود.

الماسی در خصوص پاسخ خبرنگار امواج نیوز در خصوص بنزین یورو ۴ گفت: با پیگیری های انجام شده با توجه مصوبات کشوری و اولویت اول با کلان شهر ها هم اکنون در شهر بوشهر بنزین یورو ۴ وجود دارد و تقسیمات شهرستانی با رایزنی های بنده به زودی انجام خواهد گرفت.

سکینه الماسی در پاسخ به خبرنگار امواج نیوز در خصوص فرسودگی شبکه آبرسانی کنگان ادامه داد: با همکاری فرماندار کنگان و فشارهای ایشان مشکلات فاضلاب شهرستان در مصوبات جدید هیئت دولت قرار دارد و به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7566

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.