تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
تارتار در نشست خبری:

رئیس جمهور به پارس جنوبی عنایت داشته باشد

  • کد خبر : 7260
  • 23 اسفند 1397 - 18:22
رئیس جمهور به پارس جنوبی عنایت داشته باشد

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: از هواداران‌مان خواستم که به دیدار رئیس‌جمهور بروند، چرا که با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده است، دست مسؤولان بسته شده و نمی‌توانند به تیم پارس جنوبی کمکی کنند اما امیدوارم رئیس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به تیم پارس جنوبی داشته باشد.

به گزارش امواج نیوز، مهدی تارتار  در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز که در سالن کنفرانس ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی جم برگزار شد، اظهار داشت: فردا یک بازی بسیار مهم و حساس را در پیش داریم و ارزش این مسابقه بیشتر از ۳ امتیاز است. ضمن احترام به تیم و کادر فنی و هواداران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، ما فردا به دنبال پیروزی هستیم تا عیدی به هواداران‌مان بدهیم و هر طور که شده می‌خواهیم هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: ماشین سازی تیم خوب و باکیفیتی است و در ضد حملات و به خصوص ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک عمل می‌کند. در طول هفته به روی نقاط ضعف تیم ماشین سازی کار کرده‌ایم و بازیکنان کاملا آماده این مسابقه هستند و امیدواریم با نمایش یک بازی زیبا و جذاب دست پر از این مسابقه بیرون بیاییم و پیروزی در این مسابقه را به هواداران تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اشتباهات مدافع تیمش گفت: اشتباهات برای همه تیم‌ها وجود دارد و خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا نیز اشتباه می‌کنند اما ما در دیدار فردا باید زمان‌هایی که حمله می‌کنیم بسیار مراقب باشیم تا اشتباه نکنیم. ماشین‌سازی تیمی است که همیشه از اشتباهات حریفش استفاده می‌کند. باید بازی را در طول نود دقیقه کنترل کنیم و عجول نباشیم.

تارتار درباره غایبان تیمش در دیدار فردا بیان کرد: ما محمد ستاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و همچنین دو سه بازیکن دیگرمان دچار آسیب‌دیدگی جزئی هستند که امیدواریم برای بازی فردا آماده شوند. همچنین محمد مهدی عسگری را به دلیل محرومیت در این بازی نخواهیم داشت.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره سوالی مبنی بر اینکه یکشنبه قرار است رئیس‌جمهور به بوشهر سفر کند و آیا با توجه به مشکلات باشگاه پارس جنوبی درخواست کمک از مسؤولان خواهید داشت یا خیر، گفت: دیروز نیز در مراسمی که در شهر جم برگزار شد، اعلام کردم و از هواداران‌مان خواستم که به دیدار رئیس‌جمهور بروند، چراکه با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده است، دست مسؤولان بسته شده و نمی‌توانند به تیم پارس جنوبی کمکی کنند اما امیدوارم دکتر روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نگاه ویژه‌ای به تیم پارس جنوبی داشته باشد چون این تیم می‌تواند در سطح استان بوشهر از لحاظ‌‌های فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور عنایت ویژه‌ای به پارس جنوبی جم داشته باشند تا به طور کلی مشکلات باشگاه حل شود چرا که این تیم باید در سطح اول فوتبال بماند. درست است که امسال در لیگ ماندنی است اما با این وضعیت سال‌های بعد دچار مشکل خواهد شد و انتظار داریم تا دکتر روحانی در سفر به کنگان که همجوار با شهرستان جم است عنایت ویژه‌ای به پارس جنوبی داشته باشد تا مشکلات تیم حل شود.

تارتار در ادامه با اشاره به اینکه پارس جنوبی در چهار دیدار اخیرش از اشتباهات داوری ضربه خورده است عنوان کرد: به هر حال از ناحیه داوری خیلی آسیب دیده‌ایم، ضمن اینکه باید به اصفهانیان خسته نباشید بگوییم که دیگر در کمیته داوران نیستند. امیدواریم هر چه سریع‌تر معضل داوری حل شود و همه تیم‌ها به حق امتیاز بگیرند.

تارتار در ادامه ضمن اشاره به رایگان بودن دیدار فردای پارس جنوبی مقابل ماشین‌سازی و درخواست از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه بیان کرد: داور مسابقه کرمانشاهی است که صد درصد داور با تجربه‌ای است، هر چند که ما از او خاطرات خوبی نداریم و از قضاوتش ضربه خورده‌ایم اما امیدوارم فردا سربلند از میدان خارج شویم.

وی راجع به اینکه مصدومیت ستاری چرا اینقدر طولانی شده است، یادآور شد: برای مصدومیت ستاری بیشتر پزشکان در جریان هستند اما آسیب‌دیدگی او از ناحیه مچ پایش است که در یک بازی دوستانه در نیم فصل و در چمن مصنوعی رخ داده است و تا حدی طولانی شده است امیدوارم بعد از عید آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شود و به مسابقات برسد./ فارس

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. به داد ما کارگرای خدماتی(ساعتی) بیمارستان امام خمینی(ره) استان بوشهرشهرستان کنگان برسید باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستیم ولی متاسفانه بدون قراردادوبیمه ومزایای قانون کار هستیم وحقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.