تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
صدای مردم:

گلایه کارکنان بومی شاغل در منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه از طرح روزکاری

  • کد خبر : 7254
  • 16 اسفند 1397 - 13:28
گلایه کارکنان بومی شاغل در منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه از طرح روزکاری

فشار مدیران منطقه ویژه به نیروهای بومی منطقه/کارکنان قراردادی بومی تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر روزکار می شوند.

به گزارش امواج نیوز، چندی پیش بحث روز کاری که از طرف وزارت نفت به طور جدی پیگیری می شد، و قرار بود کل نیروهای شاغل روزکار شوند، ولی بنا به دلایلی در منطقه عسلویه اجرا نشد؛ این روزها با فشار بر نیروهای بومی تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر شامل شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر، جم، پارسیان، لامرد و مهر در سازمان منطقه ویژه داغ شده است.
طرحی که قرار بود کل نیروهای شاغل را روزکار کند، امروز قرعه اش به نام مظلومان بومی افتاده است، و این موضوع تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر فراتر نرفته است.

آیا خون پرسنل غیر بومی رنگین تر از خون بومی هاست که باید منفک شوند؟ مگر خانواده پرسنل بومی حق هوای پاک ندارد؟ نیاز به تجدید قوا در این شهر آلوده ندارد؟ و آیا انصاف و عدالت اینجور حکم می نماید، نیروی بومی که از کمترین امکانات برخودار است باید همیشه در این منطقه آلوده و سمی باشد؟ چرا تبعیض فقط برای نیروی بومی است؟

ما جمعی از کارکنان قراردادی منطقه ویژه از مهندس موسوی مدیر عامل خود که حامی کارگران و مظلومان است از آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، خانم الماسی نماینده مردم در مجلس،حجت السلام هاشمی نژاد امام جمعه محبوب و مدافع حقوق کارگران شهرستان عسلویه، مهندس یوسفی فرماندار عسلویه خواهشمندیم از ما بومی های بی دفاع و مظلوم دفاع کنید و صدای ما نزد مسولین منطقه ویژه باشید بخدا کمرمان از این همه تبعیض و بی عدالتی خم شده است

ما از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان های یاد شده که جزء شعاع ۱۰۰ کیلومتر هستند تقاضا داریم صدای جوانان شهرستان خود که در منطقه ویژه عسلویه مشغول به کار هستند به گوش مسولین برسانند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7254

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.