تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
یادداشت:

و اما زلزله های نوروزی

  • کد خبر : 7243
  • 14 اسفند 1397 - 13:00
و اما زلزله های نوروزی

حسن مختارزاده : ما ایرانیها، آن هم جماعت چند طبقه پایین تر از طبقه سه، مدل های مختلفی از زلزله را تجربه کرده و خواهیم کرد.

امواج نیوز، حسن مختارزاده : ما ایرانیها، آن هم جماعت چند طبقه پایین تر از طبقه سه، مدل های مختلفی از زلزله را تجربه کرده و خواهیم کرد، تقریبا به حالی رسیده ایم که اگر جناب زلزله و اعوان و انصارش را زیارت نکنیم یه جورایی حال به حالمان شده و احساس دلتنگی خواهیم کرد.

بپردازیم به اصل مطلب ما دو مدل زلزله داریم که هرکدامش به چندین قسمت تقسیم میشود، یک مدلش که الهی است و تکلیف معلوم،گه گداری سرکی میکشد و حالی و احوالی از باب تذکر، در این مدل زلزله آسمانی هم از ما بهتران همچون همیشه و همه حال ذره ای ترس بدل راه نداده و نمی دهند ،ایمنی ساختمان، و ایمنی محل آسایش و محل کار وووو بحمدلله فراهم وملالی نیست جز……

اما جماعت طبقه سه به پایین در این مدل زلزله ها دو حالت دارند یا زیر آوارند یا آوار بردارند،که مجال توضیح اضافی نیست و خود بخوانید حدیث مفصل ازاین مجمل،  اما مدل های دیگر زلزله ، از نوع ارزی و اختلاسی وووو که بگذریم این گرانی بدجوری مکافات راه انداخته، بدجوری گیرداده، بدجوری خانه و خانمان را بهم ریخته، آن قدر بدجور که داد فروشنده و خریدار را با هم در آورده و آوار را جوری فرود آورده که از دست ستاد بحران و دستگاه های کمک رسان نیز هیچ کاری برنمی آید. یعنی میگویند بر نمیاید، حتما بر نمیاید دیگه، چرا تو کار دیگران دخالت کنیم.
جالب این جاست که مرکز این زلزله یعنی جناب گرانی نامعلوم است، اگر هم معلوم باشد نامعلوم است، نمی دانم چی گفتم ، البته ازاین جهت می گویم نامعلوم که همه دست اندرکاران زلزله شناس در موردش بحث میکنند، مصاحبه میکنند و اظهار گلایه و نارضایتی هم دارند. اما اینکه بگویند مرکزش کجاست کمی شک وشبهه دارند، باز هم البته واژه تحریم فعلا در بورس هستش و از آن براحتی استفاده میشود حتی درمقوله پفک نمکی و چیپس و لواشک و کلخنگ و سبزی ماهی ،آخ آخ ماهی….ماهی دریا…همی ماهی خلیج همیشه فارس، ایتکه زلزله گرانی چند ریشتریست هم بماند که شلاقی می زندلامصب، اما نکته جالب دراین مدل زلزله، بازهم جماعتی را مشاهده میکنیم که حریصانه به درو دیوار چنگ میندازند و خیرش رامیبرند خوب ببرند تو چکار داری برادر….
و آرام آرام بهار از راه میرسد، عید میاید، زلزله هم میاید، زلزله آسمانی و زمینی به دیدارمان میایند، اولی را به دعایی دلخوشند دومی رابه چه دل خوش نماید این انسان زمینی وقتی که جرئت خرید تخم مرغ هم به افسانه تبدیل میشود، وقتی پسته دانه ای محاسبه شود و ضرب المثل میگردد. وقتی گوشت جناب گاو و گوسفند اسکورت دار مبگردند.
البته زلزله گرانی ها فرصتی است برای درانتظار تغار شکسته گان، جماعتی که فرصتی ایجاب نموده تا در این لحظات بحرانی به هنگام ریزش آوار گرانی بر مردم استفاده لازم را برده و آبی هم رویش سر کشیده و الی اخر.
علی ایحال نوروز باستانی فرا میرسد، نوروز زلزله ای، و این جاست که باید ترنم نمود، سالی که نکوست از بهارش پیداست.

امیدواریم که پایان زلزله های اسمانی وزمینی بهاری خوش باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7243

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.