تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

ازدواج آسان ۸۹ زوج شیعه و سنی در شهرستان کنگان برگزار شد

  • کد خبر : 7214
  • 10 اسفند 1397 - 17:22
ازدواج آسان ۸۹ زوج شیعه و سنی در شهرستان کنگان برگزار شد

آیین جشن ازدواج آسان ۸۹ زوج جوان شیعه و سنی در شهرستان کنگان برگزار و ۵.۳ میلیارد ریال جهیزیه به آنان واگذار شد.

به گزارش امواج نیوز، آیین مراسم ازدواج آسان ۸۹ زوج شیعه و سنی در شهرستان کنگان درسالن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار این شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شیعه و اهل سنت کنگان و سیراف، فرمانده سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و جمعی از خیران و خانواده‌های این ۸۹ زوج جوان با شکوه خاصی همراه با برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

فرماندار کنگان در این مراسم با تبریک به زوج‌ها از واگذاری جهیزیه با آنان با همکاری خیران خبر داد و اظهار داشت: امروز به صورت همزمان ۸۹ فقره جهیزیه و کمک ازدواج با تلاش و همکاری دفتر امام جمعه کنگان، سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مجری فاز ۱۳ پارس جنوبی، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، شرکت پتروپالایش کنگان، اداره ورزش و جوانان و موسسات خیریه شهرستان به نوعروسان اهدا شد.

فتح‌الله نوروزی ارزش این جهیزیه‌را ۵.۳ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: ترویج ازدواج آسان باید بیشتر و بهتر مدنظر باشد و فرهنگ سازی آن باید به گفتمان اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ازدواج پایدار ضامن جامعه سالم و توسعه همه جانبه است افزود: برگزاری ازدواج آسان از مشکلات اجتماعی جلوگیری می‌کند.

فرماندار کنگان با تاکید بر تشکیل بر مجمع خیران تسهیل در امر ازدواج آسان گفت: در تقویت مجمعخیران تسهیل امر ازدواج در شهرستان کنگان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7214

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.