تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

ریزش کوه در جاده جم به سیراف

  • کد خبر : 6933
  • 14 بهمن 1397 - 12:22
ریزش کوه در جاده جم به سیراف

بر اثر بروز بارندگی، ریزش جزئی کوه در راه‌های شهرستان جم رخ داد که بلافاصله نسبت به بازگشایی مسیر اقدام شد.

به گزارش امواج نیوز از شهرستان جم، سامانه بارشی که از روز گذشته وارد جنوب استان بوشهر شده بود و بارش‌های پراکنده‌ای نیز داشت از بامداد امروز بارش‌ها در جنوب استان بوشهر شدت گرفته است.

از بامداد امروز تا لحظه مخابره خبر به دلیل شدت رعد و برق چندین نوبت برق در برخی مناطق شهرستان جم قطع شده است.

به گفته رئیس اداره برق شهرستان جم تاکنون رعد و برق‌ها خسارتی به تاسیسات برق وارد نکرده است و برق شهرستان جم وصل شده است.

سامان قلی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نیروهای اداره راه حضوری فعال در مسیرهای شهرستان جم دارند و در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند.

وی اظهار داشت: به دلیل بارندگی برخی مناطق کوهستانی مسیر جم به سیراف کوه ریزش داشته و نیروهای اداره راه در حال بازگشایی مسیر هستند و در حال حاضر تردد در این مسیر بدون مشکل می‌باشد.

سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جم نیز در پی بارندگی‌ها از رانندگان درخواست کرده با توجه به لغزندگی مسیرها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از حضور غیرضروری در مسیر‌ها و جاده‌ها خودداری کنند.

با توجه به شدت بارندگی‌ها در جم احتمال خسارت به مزارع کشاورزی وجود دارد که  اداره جهاد کشاورزی تاکنون گزارشی در خصوص خسارت به مزارع را دریافت نکرده است.

احمد یزدانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم نیز در گفتگو با فارس گفت: از روز گذشته نیروهای امدادی هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برند و آماده خدمت‌رسانی به مردم در مواقع بارندگی هستیم / فارس

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6933

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.