تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
فرماندار کنگان در نشست خبری به مناسبت دهه فجر:

۱۳۱ میلیارد پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر : 6899
  • 11 بهمن 1397 - 10:11
۱۳۱ میلیارد پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار کنگان در خصوص پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر گفت: تعداد ۴۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان در سطح شهرستان کنگان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش امواج نیوز،  فتح‌اله نوروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کنگان ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر از افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه در این ایام خبر داد.

نوروزی گفت : با توجه به تحریم های دشمن و استفاده از تمام ظرفیت های خود برای ایجاد فاصله بین مردم ونظام همه شاهد اعتراف این هستیم که خوشبختانه نتوانستند به هدف خود برسند ومردم متوجه تمام این فشارها هستند و این ما هستیم که با خدمات به این مردم این فشار را کمتر کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برگزاری جشن چهلمین پیروزی انقلاب و برنامه های فرهنگی به ۳۲۰ برنامه اشاره کرد و افزود: این برنامه ها توسط خود مردم و ادارت متولی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار کنگان گفت: از ۱۳۱ میلیارد اعتبار ۲۰ پروژه به مبلغ ۱۸ میلیارد در حوزه‌های مختلف گاز رسانی، توزیع برق و برق منطقه‌ای، مخابرات، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان ، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان ، عمران و آبادانی روستاها است.

نوروزی با اشاره به سالن ورزشی ویژه بانوان بیان داشت: دو سالن ورزشی در شهرهای بنک و سیراف و پارک ورزشی بانوان در شهر کنگان در این ایام افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از تابلو دانشکده فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی در سطح شهرستان کنگان در ایام دهه فجر را خواهیم داشت.

خبرنگار:  نوید کاردان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6899

ثبت دیدگاه

  1. از جناب نوروزی عاجزانه درخواست میکنیم شمارا به خدا مشکلات نیروهای ساعتی (اوتی)شاغل دربیمارستان امام خمینی(ره) کنگان راپیگیری نمایید(عدم قرارداد،بیمه و…)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.