تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
درگفتگو با شهردار کنگان:

جزئیات بیشتر از نصب دوربین های ترافیکی در کنگان

  • کد خبر : 6734
  • 15 دی 1397 - 22:23
جزئیات بیشتر از نصب دوربین های ترافیکی در کنگان

۵ نقطه در بلوار اصلی برای نصب دوربین های ترافیکی تعبیه شده و به زودی نصب خواهد شد.

اختصاصی امواج نیوز؛  همان طور که همه می دانیم نیروهای انتظامی و امنیتی برای حفظ امنیت جامعه، پیشگیری از جرم و کشف جرم نیازمند ابزارهای مختلفی هستند یکی از این ابزار ها نصب دوربین است، در واقع نصب دوربین مدار بسته در اماکن و معابر می تواند از وقوع جرم پیشگیری کند و همچنین اگر جرمی به وقوع پیوست در کشف آن به مردان قانون کمک کند.
با توجه به اینکه کنگان در ردیف شهرهای امن استان بوشهر قرار دارد؛ ولی قتل، سرقت، زورگیری، دعوا و غیره از مواردی هستند که در سطح شهرهای بزرگ بارها اتفاق می افتد، شهر کنگان نیز با توجه به مهاجر پذیر بودن از این رخ داد مستثنا نیست.
یکی دیگر از دلایل نصب دوربین ، کنترل طرح ترافیک است که پلیس در اکثر اتوبان ها و جاده های درون و برون شهری نصب می کند. با بروز هر تصادف، پلیس سریعا متوجه می شود و به نزدیک ترین نیروی خود برای کنترل ترافیک آن منطقه خبر میدهد، همچنین در صورت لزوم به نیروهای اورژانس و آتشنشانی برای حضور در محل اطلاع رسانی می کند.

نصب دوربین های مدار بسته در کنگان
شهردار کنگان در گفتگوی خبری با خبرنگار ما از نصب همزمانی دوربین مداربسته در کنگان و استان گفت و بیان داشت: توسط مشاورین پایتخت که در زمینه ی جانمایی دوربین های درون شهری تخصص دارند، به زودی فاز اول نصب دوربین های ترافیکی و امنیتی در شهر آغاز می شود.
رحیم جمالی اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل بودجه استانی را کل هزینه ی این پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه با ۴ فاز در    ۲۰ نقطه شهر عملیاتی می شود؛ فاز اول ۵ نقطه در بلوار اصلی تعبیه شده است و در ادامه دو محور ساحلی و بلوار امام حسین(ع) نیز در فازهای بعدی پوشش داده خواهد شد.
این مدیر مسئول ادامه داد: پایه های دوربین در بلوار اصلی نصب شده و چنانچه مخابرات در اسرع وقت فیبر های نوری شهر را بازسازی کند، فاز اول در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

خبرنگار : زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6734

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.