تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

سمینار ارتباط طلایی در کنگان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 6724
  • 15 دی 1397 - 14:24
سمینار ارتباط طلایی در کنگان برگزار شد + تصاویر

سمینار ارتباط طلایی و سخنوری در کنگان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر برای اولین بار برگزار گردید.

اختصاصی امواج نیوز، سمینار ارتباط طلایی به همت سایت خبری امواج نیوز و موسسه امواج مثبت با همکاری موسسه ندای باران در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد کنگان برگزار شد.

 

پنجشنبه های سمینار و آموزشی در کنگان برگزار می شود

زینب تجمع مدیر سایت خبری امواج نیوز در این خصوص عنوان کرد: پنجشنبه های سمینار یا ورکشاپی و آموزشی در زمینه های مختلف با هدف تقویت زیر بنایی فرهنگی آموزشی در کنگان برگزار می شود.
تجمع برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف را نیاز شهرستان دانست و اظهار داشت: پیاده روی خانوادگی نمیتواند به تنهای نشاط اجتماعی را محقق کند در همین راستا موسسه امواج مثبت زیر نظر سایت خبری امواج نیوز در نظر دارد با برگزاری این دوره ها سلامت روانی و اجتماعی را تحت تاثیر مثبت قرار دهد چرا که این گونه نشاط ها باعث کاهش آسیب های اجتماعی میشود.
وی ادامه داد: از همکاری موسسه ندای باران به عنوان عوامل اجرای و همراهی همیشگی کارهای فرهنگی در شهرستان مهندس رحیم جمالی شهردار کنگان و استقبال فرماندار ارزشی کمال تشکر را دارم.

 

بیش از ۱۶۰ نفر در این سمینار شرکت داشتند

نوید کاردن مدیر مسئول سایت خبری امواج نیوز در این خصوص اظهار داشت: در این سمینار آموزشی که با استقبال پرشور علاقمندان کنگانی به این موضوع روبه رو شد به بیان تکنیک ها و تمرین های عملی نفوذ کلام و ترس از سخنرانی توسط استاد حیدر سلیمانی پور منتخب استان پرداخته شد.

کاردان ادامه داد: اشاعه فرهنگ صحیح صحبت کردن، افزایش قدرت کلامی، مذاکره و بیان تاثیرگزار، داشتن روابط عمومی بالا و همچنین افزایش اعتماد به نفس و باور و اعتماد به توان و توانمندی خویش از مهمترین اهداف این سمینار است.
وی عنوان کرد: امروزه ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی و فن بیان و مذاکره در امور اجتماعی به یک ضرورت تبدیل شده و پرداختن به آن امر حیاتی است.

وی افزود : این دوره با کمترین هزینه و با شرکت بیش از ۱۶۰ نفر از همشهریان، روابط عمومی ادارت و بانک های شهرستان برگزار شد.

 

حيدر سليمانی پور: خنده و لبخند كنگان در ذهن من و هم تيمی هايم حک خواهد شد
مدرس دوره ارتباط طلایی با بیان اینکه لذت من در جایگاه یک مدرس انجایی است که فرد خود را تغییر می دهد، گفت: یک اتفاق خوب که تیم بیستیا بعد از کارگاه رقم خواهد زد حضور کارآفرینان مختلف است که آن ها بصورت تضمینی می توانند عوامل با قدرت و با جسارت را از بین ان ها دریافت و استخدام کنند.
وی ادامه داد: من این اطمینان را دارم نسل آینده ما با مطالبه گری که دارند میتوانند از حقوق خود دفاع کنند و به راحتی در اجتماع حضور داشته باشند.
وی شرکت کنندگان در سمینار را افرادی با انرژی مثبت و ارتباط قوی عنوان کرد و اظهار داشت: به کلی تمامی افرادی که گمان میکنند ارتباطشان با دیگران قوی است و ادعای ارتباط موثر را دارند پا به بیراهه میگذارند.
وی در ادامه گفت: نیاز هر شخص نه تنها کنگانی ها بلکه تمامی انسان ها این است که بتوانند به خوبی ارتباط بر قرار کنند و ارتباطشان خوب و موثر باشد که در این گام و شرایط نیاز به یک نوعی از تکنیک ها و اصولی دارند که بتوانند روز به روز خود را ارتقا دهند و موفق تر عمل کنند
سلیمانی پور خاطرنشان کرد: در این دوره ها ما میتوانیم تمامی تکنیک های خوب و به روز را بصورت کاربردی آموزش دهیم.در این دوره عوامل اجرایی کاملا رفتار حرفه ای و سنجیده ای داشتند و تیم امواج نیوز بسیار برایمان فوق العاده و موثر بودند این قول را می دهم در دفعات دیگر دوباره به کنگان بیایم و این انرژی مثبت را از دوستان کنگانی دریافت کنم.

عکس: نرجس تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6724

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.