تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی : امام جمعه کنگان:

پیست دوچرخه سواری و موتورسواری استاندارد برای جوانان کنگانی ایجاد شود

  • کد خبر : 6722
  • 15 دی 1397 - 9:44
پیست دوچرخه سواری و موتورسواری استاندارد برای جوانان کنگانی ایجاد شود

محمودی: انقلاب اسلامی ایران مسیر حرکت تاریخ را تغییر داد / پیست دوچرخه سواری و موتورسواری استاندارد برای جوانان کنگانی ایجاد شود / بوی بد کودهای مرغی مردم را کلافه کرده است

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران به اعتراف دوست و دشمن مسیر حرکت تاریخی دنیا را تغییر و به تعبیر نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل ، انقلاب اسلامی زلزله ای بود که نه تنها خاورمیانه بلکه جهان را لرزاند.
وی جوانی را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی به زعم گذشت ۴۰ سال از عمر آن دانست و عنوان نمود: عقب گرد نداشتن ، پختگی و بانشاط بودن ، پیشروی قدرتمندانه و گرایش و پایبندی عمیق تر نسل سوم و چهارم به انقلاب اسلامی از مهمترین ویژگی های انقلاب در آستانه چهل سالگی است.
خطیب جمعه با تبریک انتصاب آیت الله صادق لاریجانی از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیان ویژگی های بارز این عالم عامل ، با تبیین جایگاه و اهمیت مجمع گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نقشی بی بدیل در اداره ، قوام و استحکام نظام دارد.
محمودی با اشاره به دیدار دبیرکل جهاد اسلامی با ولی امر مسلمین جهان به بشارت معظم له در خصوص پیروزی ملت فلسطین بر صهیونیست ها عنوان داشت: به تعبیر معظم له علاوه بر وعده الهی در آیات قرآن، شواهد و قرائن موجود در عرصه فلسطین و اسرائیل غاصب ، بیانگر و موید این وعده بزرگ است که پیروزی مقاومت در جنگ غزه و غیر آن گواه بر این مدعاست.
وی به تحقق پیش بینی های رهبری در خصوص قطع پای آمریکایی ها در منطقه افزود: امروز به فضل الهی اعتبار آمریکا در جهان مخدوش است و امروز ایستادگی ایران اسلامی الگویی برای همه دنیا شده است و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا رو به افول است.
امام جمعه با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از دست اندرکاران این نهاد به موضوع بوی بد کودهای مرغی اشاره و خطاب به مسئولان جهاد کشاورزی گفت: بوی بد کودهای مرغی مردم را کلافه کرده که باید برای حل این مشکل چاره اندیشی اساسی شود.
محمودی در پایان شور و نشاط و ایجاد فضاهایی برای تفریح جوانان شهرستان کنگان را ضروری دانست و با اشاره به درخواست جمعی از جوانان در خصوص پیست موتور سواری بیان کرد: فرماندار محترم ، شهرداری و شورای اسلامی شهر و بویژه ورزش و جوانان با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و قانونی و با لحاظ حفظ امنیت و سلامتی جوانان پیست دوچرخه سواری و موتورسواری استاندارد برای جوانان ایجاد کنند / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6722

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. چرا امام جمعه محترم از حق ما دفاع نمیکند؟
    کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی شهرستان کنگان باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستند ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستند حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنند

    • سلام دوشنبه جلسه ای تدارک دیدم با رییس بیمارستان کنگان در این خصوص گزارش تکمیلی به زودی در سایت قرار میدیم
      تشکر

    • امو صبر بکن امام جمعه تازه بوی کود مرغی رو فهمیده بعد چند سال شما باید حالا حالا صبر بکنی تا بشنود

  2. اقای محمودی تازه یادت اومد که کود مرغی مردم را کلافه کرده کمی زود نیست برای اینکار. شاید این چند سال شما سرما خورده بودید بو رو متوجه نمیشدید. شاید…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.