تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

همایش پیاده روی شیرینو به دلیل نارضایتی مردم از مسئولین کنگان لغو شد

  • کد خبر : 6716
  • 12 دی 1397 - 20:38
همایش پیاده روی شیرینو به دلیل نارضایتی مردم از مسئولین کنگان لغو شد

همایش پیاده روی خانوادگی طرح نشاط اجتماعی شیرینو به دلیل نارضایتی مردم و درپی اعتراض به بسته شدن درمانگاه این شهر لغو شد.

به گزارش امواج نیوز، عضو شورای اسلامی شیرینو در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همایش پیاده روی خانوادگی طرح نشاط اجتماعی مشترک در روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگان، که به همت فرمانداری کنگان تدارک دیده شده است روز جمعه در شیرینو برگزار نخواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: دلیل این مهم، را اعتراض و نارضایتی مردم از کوتاهی و کم توجهی مسئولین شهرستان کنگان نسبت به مطالبات مردم شیرینو، خصوصا در مسئله تعطیلی درمانگاه ابن سینا منطقه ویژه مستقر در روستا را تصریح کردند.

همچنین اظهار داشتند: این برنامه نشاط انگیز را در آینده و در شرایطی دیگر برگزار خواهند کرد.

اعتراضات مردم شیرینو

شایان ذکر است که اولویت و نیازمندی های امروز مردم شیرینو مباحث عمرانی میباشد زیرا؛ آسایش مردم شیرینو ناشی از تردد تانکر های حمل آب نورویژه، جاده خاکی ۶ ماه راکد، درمانگاه تعطیل شده، دانش آموزان آواره مدرسه ابتدایی و چندین مشکل ریز و درشت دیگر سلب شده است یقینا نشاط اجتماعی واقعی در گرو حل شدن مهم ترین نیازها و اولویت های مردم شیرینو می باشد.

 

ماجرای تعطیلی درمانگاه شیرینو

طی مراجعات مردمی به درمانگاه ابن سینا سازمان منطقه ویژه در بندر شیرینو مورخه ۶ دیماه ۹۷ روز پنجنشبه، متوجه تعطیلی و عدم فعالیت درمانگاه بدلیل پاره ای از مسائل شدند.
با در جریان کار قرار گرفتن یکی از اعضای شورای اسلامی از این موضوع، عضو شورا پس از نماز ظهر و عصر به اتفاق چند تن از ریش سفیدان خود را به درمانگاه می رسانند و در گفتگو با مسئول درمانگاه،این مقام مسئول شرح ماجرا را چنین توصیف می کند:

درمانگاه به جهت احقاق حق و مطالبات خود از شورای راهبردی پتروشیمی ها مبنی بر پرداخت بدهی ۲۰ میلیاردی پتروشیمی های منطقه، خصوصا عدم همکاری پتروشیمی های جم،آریاساسول،زاگرس و… ناگزیر به تعطیلی و عدم فعالیت درمانگاه هستند.

در همان لحظه طی تماس های تلفنی عضو شورای اسلامی با مهندس نوروزی فرماندار محترم، مهندس ربیعی ریاست هُلدینگ خلیج فارس و مهندس یاسری ریاست مجموعه پازارگاد، بالاتفاق قول به پیگیری و احقاق مطالبه درمانگاه و ادامه کار آن تا سه،چهار روز بعد از روز تعطیلی درمانگاه دادند.

اما اکنون با گذشت بیش از یک هفته، هنوز درمانگاه راکد و تعطیل است و مردم شیرینو برای حداقل کارهای درمانی آواره جاده ها به سمت عسلویه و کنگان هستند.

لذا از فرماندار محترم خواهشمندیم هرچه سریعتر موضوع را در دستور کار قرار داده و این مهم را حل نمایند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6716

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.