تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
برای احداث مدرسه

بانوی کنگانی به آموزش و پرورش زمین اهدا کرد

  • کد خبر : 6480
  • 07 آذر 1397 - 14:09
بانوی کنگانی به آموزش و پرورش زمین اهدا کرد

راضیه غلامی فرهنگی و خیر نیک‌اندیش شهرستان کنگان با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ مترمربع واقع در شهرک فرهنگیان در ردیف خیرین آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش امواج نیوز، شاکر محیسن امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با کارهای خیرخواهانه، تا اندازه زیادی می‌توان از این رهگذر برای رفع مشکلات و محدودیت‌های موجود در زمینه فضای فیزیکی گام برداشت و در محیط مناسب به تعلیم و تربیت پرداخت .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان با بیان اینکه راضیه غلامی فرهنگی و خیر نیک اندیش کنگانی زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع را به آموزش و پرورش اهدا کرده است افزود:این زمین واقع در شهرک فرهنگیان می باشد.

 وی با ابراز خرسندی از این عمل شایسته بانوی خیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و زحمات همت والای خیرین مدرسه ساز بخشی از کمبود فضای آموزشی منطقه در حال کاهش است که امید است در آینده نزدیک و حمایت مسئولین و مشارکت بیش از پیش خیرین شاهد رفع کامل کمبود فضای آموزشی در منطقه باشیم.

محیسن ادامه داد: با همت خیرین مدرسه ساز این شهرستان  یک پروژه مدرسه سازی در مناطق روستایی با  ۹ کلاس درس، دو پروژه در شهر با  ۲۱  کلاس هم اینک در حال احداث است که امید است همه آنها با همت والای خیرین در سال ۹۷به بهره برداری برسند.

خبرنگار: زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6480

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.