تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
با هدف جذب 220 نفر:

فرصت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی پاد جم تمدید شد/ ثبت‌نام برای زنان در تمامی رشته‌ها آزاد است

  • کد خبر : 6450
  • 02 آذر 1397 - 11:43
فرصت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی پاد جم تمدید شد/ ثبت‌نام برای زنان در تمامی رشته‌ها آزاد است

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پلیمر پادجم با هدف جذب حدود ۲۲۰ داوطلب در قالب ۱۹ رشته و گرایش تحصیلی تا ساعت ۲۴ دوشنبه پنجم آذرماه ادامه دارد.

به گزارش امواج نیوز، ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پلیمر پادجم با هدف جذب حدود ۲۲۰ داوطلب در قالب ۱۹ رشته و گرایش تحصیلی تا ساعت ۲۴ دوشنبه پنجم آذرماه ادامه دارد.

بر این اساس همزمان با آغاز شمارش معکوس بهره برداری طرح پتروشیمی رابر و ABS پتروشیمی جم این آزمون استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی راهبری و بهره برداری این طرح پتروشیمی، جذب افراد متقاضی از مسیر برگزاری آزمون استخدامی آغاز شده است.

در این آزمون استخدامی فارغ تحصیلان رشته و گرایش‌های تحصیلی مهندسی شیمی، پلیمر، برق، HSE، ایمنی صنعتی، تربیت بدنی، مکانیک، صنایع، مواد، کارشناس شیمی، محیط زیست، مدیریت، حسابداری، پدافند غیرعامل و … کارشناسی و کارشناشی ارشد (جذب کاردانی در دو رشته) می‌توانند اقدام کنند که با دستور وزیر کار حضور زنان در تمامی رشته‌ها آزاد است.

در آزمون استخدامی پتروشیمی جم سن برای تمامی دارندگان مدرک تحصیلی كارداني ۲۶ سال، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسي ۲۸ سال وكارشناسي ارشد ۳۰ سال تمام تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی تعیین شده اما مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود.

علاوه بر این، مدت سابقه خدمت مرتبط با ارائه گواهی معتبر تا سقف ۶ سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط ۶ ماه به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت ثبت نام شرکت پلیمر پادجم به نشانی WWW.PJPC.IR مراجعه کنند ضمن آنکه آزمون استخدامی ۱۵ تا ۱۶ آذرماه امسال در تهران، بوشهر و احتمالا شیراز برگزار می‌شود.

لینک ثبت نام

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6450

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.