تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان خبر داد:

ایجاد تجهیزات مدرن «ال دی آر» برای مادران باردار در بیمارستان کنگان

  • کد خبر : 6434
  • 28 آبان 1397 - 10:58
ایجاد تجهیزات مدرن «ال دی آر» برای مادران باردار در بیمارستان کنگان

ییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اظهار داشت: سالانه سه هزار و ۵۰۰ زایمان طبیعی رایگان و هزار و ۶۰۰ عمل سزارین در زایشگاه بیمارستان کنگان انجام می شود که در آینده برنامه ایجاد تجهیزات مدرن(ال دی آر) برای مادران باردار و امکان حضور همزمان اقوام درجه یک زائو در زمان زایمان فراهم می شود.

به گزارش امواج نیوز، از شهرستان کنگان حسن حیدری امروز در نشست خبری با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان به عنوان قطب درمانی جنوب استان شناخته می شود اظهار داشت: این بیمارستان نه تنها به شهرستان های جنوبی بلکه به مناطق محروم استان های همجوارخود نیز خدمات رسانی می کند.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با بیان اینکه در سال های اخیر در راستای ایجاد نشاط و شادابی بیماران و همراهان آنها فضای فیزیکی بیمارستان را به محیط و فضای سبز آکادمیک تبدیل کرده ایم، افزود: فضای فیزیکی بیمارستان از ۲۲ به ۱۸ هزار متر مربع افزایش یافته که چهار هزار متر مربع فضای ساختمان الحاقی بیمارستان شامل اورژانس و اتفاقات ،۳۰تخت بستری،۱۰ تخت آی سی یو و ۲۵تخت اتفاقات بستری می باشد.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان گفت: در ۳سال گذشته تخت ها ی ویژه از۱۶به۳۲و در کل تعداد تخت های بیمارستان از۹۶به۱۹۲تخت ارتقاء یافته است.
وی عنوان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت مرکز ام آر آی با توان یک و نیم تسلا و به صورت هشت کاناله افتتاح و راه اندازی شده که یکی از پیشرفته ترین دستگاه های جهان است و در مدت ۱۸ ماه از راه اندازی بیش از ۱۶ هزار نفر خدمات دریافت کرده اند.
حیدری ادامه داد: همچنین پس از ۱۴ ماه از زمان راه اندازی بخش ویژه نوزادان ۸۵۰ نوزاد دارای مشکلات خاص در این بخش بستری و با سلامت کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
وی با اشاره به استقرار صنایع پتروشیمی در جنوب استان و افزایش حوادث جاده ای یاد آور شد: در راستای حمایت از صنعت بخش جراحی و ارتوپدی بیمارستان تقویت کرده ایم و برای اولین بار مرکز جراحی مغز و اعصاب جنوب استان در بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان افتتاح شد که خوشبختانه تاکنون جان هشت نفر از هموطنانمان که در معرض مرگ حتمی بودند را نجات داده ایم.
این مسئول از جذب چهار متخصص در بخش اورژانس بیمارستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون۴۰ پزشک متخصص و بین ۱۰تا۱۵ پزشک عمومی در بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان فعالیت می کنند و به نوعی یکی از بهترین و موفق ترین مراکز درمانی کشور هستیم و حق مردم نیز همین است.
حیدری افزود: انتظار و تلاش ما بر این است که در آینده با استفاده از پتانسیل های منطقه بویژه در حوزه نفت و گاز و پارس جنوبی و همچنین پارس شمالی بتوانیم این بیمارستان را ارتقاء داده و در خاورمیانه اول باشیم.
وی با اعلام اینکه احداث کیلینیک تخصصی در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: سالانه سه هزار و ۵۰۰ زایمان طبیعی رایگان و هزار و ۶۰۰ عمل سزارین در زایشگاه بیمارستان کنگان انجام می شود که در آینده برنامه ایجاد تجهیزات مدرن(ال دی آر) برای مادران باردار و امکان حضور همزمان اقوام درجه یک زائو در زمان زایمان فراهم می شود.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان با اشاره به لزوم هدایت خیرین به سمت حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در اجرایی شدن این مهم نقش پررنگی دارند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6434

ثبت دیدگاه

  1. لطفا به داد ما کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی استان بوشهرشهرستان کنگان برسید باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستیم ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستیم حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنیم

    • سلام
      در حال پیگیری این موضوع با رییس بیمارستان کنگان هستیم
      با تشکر

      • خدا خیرت بده آقای کاردان ؛اگه میشه خودتون تشریف بیارید بیمارستان ویه گزارش مختص ه این موضوع تهیه کنید.خدابرادر ومادربزرگت بیامرزه

        • سلام
          حتما بچه های سایت دارن پیگیری این موضوع رو انجام میدن سریع جواب دکتر حیدری رو انتشار میدیم
          لطف دارید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.