تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
جمالی شهردار کنگان مطرح کرد:

دوربین های مداربسته ترافیکی در نقاط مختلف کنگان نصب می شود

  • کد خبر : 6385
  • 23 آبان 1397 - 18:20
دوربین های مداربسته ترافیکی در نقاط مختلف کنگان نصب می شود

شهردار کنگان گفت: زیرساخت‌ های لازم برای راه اندازی سامانه پایش تصویری در این شهر فراهم شده است.

به گزارش امواج نیوز، رحیم جمالی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مطالعات پایش تصویری شهر کنگان انجام شده و در این طرح ۲۵ نقطه پر حادثه شناسایی و طرح آن تکمیل شده است.
وی اظهار داشت: در فاز یک این طرح پنج نقطه انتخاب و مناقصه آن برگزار شده است که از هفته گذشته پیمانکار این پروژه اقدام به حفاری و بتن ریزی پایه ها کرده است و در مدت کوتاهی به مرحله راه اندازی خواهد رسید.
جمالی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه مهم، ایستگاه های پایش تصویری با استفاده از فیبر های نوری که از شرکت مخابرات تامین شده به یکدیگر متصل خواهد شد.
وی بیان کرد: برای اجرایی شدن بهتر این پروژه، تفاهم نامه ای با مخابرات به امضا رسیده که در قالب این تفاهم نامه همه شهر کنگان و مسیر های اصلی تحت پوشش فیبر نوری پر سرعت قرار خواهد گرفت.
شهردار کنگان با بیان این موضوع که شهرداری بابت حفاری ها وجهی از شرکت مخابرات دریافت نکرده است، ادامه داد: این طرح، نقطه عطفی برای رشد زیر ساخت های ارتباطی شهر است.
جمالی گفت: با راه اندازی این پروژه و بهره گیری از پنج ایستگاه نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت، قدم بزرگی در راستای امنیت اجتماعی و ترافیکی شهر برداشته خواهد شد.
وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار است که در صورت تامین آن شهرداری در کوتاه ترین فرصت زمانی کار را به بهترین نحو به اتمام خواهند رساند.
شهردار کنگان اضافه کرد: اعتبار اولیه این پروژه ۶ میلیارد ریال است که از محل استانی تامین شده و برای تکمیل و اتمام آن، چهار میلیارد دیگر نیاز است/ روابط عمومی شهرداری

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6385

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.