تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
مصاحبه اختصاصی:

احسان بحرینی از اهمیت ندادن مسئولین به فعالان علمی در کنگان سخن می گوید

  • کد خبر : 6372
  • 22 آبان 1397 - 11:54
احسان بحرینی از اهمیت ندادن مسئولین به فعالان علمی در کنگان سخن می گوید

بحرینی :در سطح شهر افراد با استعداد و تحصیلکرده ای زیادی هستند که نیاز به دید متفاوت مسئولین دارند.

به گزارش امواج نیوز : احسان بحرینی در پی مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های خود بیان کرد: هر ساله کنفرانس بین المللی برق PCS زیر نظر وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو در محل پژوهشگاه طی ۳ روز برگزار می شود. مقالات و کتب متعددی برای این همایش ارسال می گردد که از میان آن ها ۴ الی ۵ کتاب برگزیده می شوند و از مقالات ارسالی تعدادی که تایید شده باشند بصورت شفاهی کنفرانس داده می شوند یا به شکل پوستر در می آیند. که این امر باعث تبادل اطلاعات پژوهشی شده و مکانی برای گرفتن انگیزه ی کارهای علمی است.

در همایشی که سال جاری برگزار شد بطور کلی ۳۲ درصد از مقالات ارسالی تایید شدند که دو مقاله از استان بوشهر در بین آن ها حضور داشتند.
مقاله ای که من، هادی وزیری برازجانی و محبوبه بحرینی به مدت ۵ تا ۶ ماه بر روی آن مطالعه و کار انجام دادیم مربوط به حوزه ی حفاظتی برق با عنوان بهبود شاخص هماهنگی حفاظت با در نظر گرفتن موقعیت چندین واحد تولید پراکنده با استفاده از EPCL می باشد که بصورت پوستر در همایش مذکور ارائه شد.
مقالات تأیید شده، در پژوهشگاه(وزارت) نیرو ثبت و جمع آوری شده و تبدیل به کتاب می شود همچنین مقالات در سایت همایش PCS موجود بوده و در دسترس می باشند.
مقالات زیر نظر داوران از چندین جنبه بررسی می شوند و اگر نمره ی آن ٨۰ و بیش از آن باشد محتوای علمی و ساختار نگارشی بهتری داشته و باید بطور شفاهی ارائه شود و اگر نمره ۶۰ تا ٨۰ به آن تعلق بگیرد بصورت پوستر ارائه می شود.
وی درباره ی حضور خود بعنوان داور همایش اینگونه شرح داد: با توجه به درخواست داوری و رزومه ارسالی به همایش بعنوان داور کنفرانس انتحاب شدم و تعداد پنج مقاله را داوری کردم که امید است با تلاش و همت و مطالعه بیشتر در سال های آتی نیز این روند به شکل بهتری ادامه داشته باشد و در صورت امکان بتوانیم در همایش های بین المللی خارج از کشور شرکت کنیم که متاسفانه با توجه به شرایط کنونی هزینه ی بالایی دارد.
وی در پاسخ به وضعیت شغلی و تحصیلی خود بیان کرد: در حال حاضر دانشجوی ترم ۴ دکترا هستم و بزودی تز خود را ارائه خواهم داد که برای آن نیاز به تایید مقالات از سوی ISI اروپا و آمریکا است. به مدت ۲ سال است در امور انتقال برق منطقه پارس استخدام شده ام و قبل از آن به مدت ۳ سال در شرکت توزیع استان بوشهر اداره برق عسلویه مشغول به کار بوده ام.
بحرینی در خصوص موانع و مشکلات خود گفت: انجام کارهایی از این قبیل هزینه بالایی دارد که متاسفانه تا به حال هیچگونه حمایت مادی و معنوی انجام نشده است و بطور کلی در شهرستان کنگان به کارهای علمی آنگونه که باید اهمیت داده نمی شود. ممکن است در سطح شهر افراد با استعداد و تحصیلکرده ای باشند که توانایی انجام فعالیت های این چنینی را داشته باشند اما به دلیل مشکلات مالی نتوانند کار خود را شروع و پیش ببرند.
او در ادامه بیان کرد: یک کتاب در دست چاپ دارم که کارهای مالی آن هنوز انجام نشده است و دو کتاب دیگر که در مراحل جلوتری هستند که یکی از آن ها کار ترجمه ای و دیگری یک اثر گردآوری شده می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6372

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. موفق و سربلند باشید آقای احسان بحرینی

  2. جناب دکتر موفق و سرافراز باشید

  3. کاش قدر عزیزانی چون دکتر بحرینی دانسته میشد. واقعا حیف است که جوانانی با این شور و نشاط با بی توجهی مسؤلان سوخته شوند.

  4. باعث افتخار همه می باشد انشالله موفق باشید و در مراتب علمی بالاتر شما رو ببینیم

  5. سلام دکتر انشالا همیشه پیروز وسر بلند باشید به امید موفقیت بیشتر دوست دارم گلم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.