تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

توصیه های امنیتی کاربران در فضای مجازی

  • کد خبر : 6352
  • 20 آبان 1397 - 12:59
توصیه های امنیتی کاربران در فضای مجازی

امواج نیوز، یکی از دارایی های ارزشمند شما،اطلاعاتی است که نگهداری می کنید.در بسیاری از موارد اطلاعات شخصی شما در فضای مجازی ذخیره شده اند و اگر در اختیار افراد سود جو قرار بگیرند،بستر مناسب انواع آسیب های خانوادگی و هتک حرمت و حیثیت و حتی کلاهبرداری و اخاذی مالی یا اخلاقی می گردند. ۱-اطلاعات […]

امواج نیوز، یکی از دارایی های ارزشمند شما،اطلاعاتی است که نگهداری می کنید.در بسیاری از موارد اطلاعات شخصی شما در فضای مجازی ذخیره شده اند و اگر در اختیار افراد سود جو قرار بگیرند،بستر مناسب انواع آسیب های خانوادگی و هتک حرمت و حیثیت و حتی کلاهبرداری و اخاذی مالی یا اخلاقی می گردند.

۱-اطلاعات شخصی قابل اهمیت (اسناد،عکس و فیلم)را بر روی سیستم های که به اینترنت متصل می شوند نگهداری نکنید زیرا هکرها از هرگونه قفل و رمز عبور می کنند و اطلاعات محرمانه شما سرقت می شود.

بهتر است اطلاعات محرمانه را همیشه بر روی لوح فشرده و یا حافظه های جانبی نگهداری کنید.

۲-چنانچه اطلاعات مهم یا محرمانه را در حافظه های جانبی نگهداری می کنید از حمل آنها به بیرون از منزل خودداری کنید و یا آنها را در معرض سرقت (کیف دستی داخل خودرو و بدون سرنشین…)قرار ندهید.

۳-برای حذف اطلاعات خود از روی رایانه یا حافظه های جانبی گزینه Delete کافی نیست زیرا اطلاعات شما منهدم نمیشود و قابل بازیافت است،برای انهدام داده ها از نرم افزارهای (شردر)استفاده کنید تا به کلی اطلاعات منهدم شوند و با نرم افزارهای بازیافت قابل بازیابی نیستند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان -معاونت اجتماعی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6352

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.