تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024

اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کنگان

  • کد خبر : 6335
  • 19 آبان 1397 - 12:36
اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کنگان

رئیس کتابخانه عمومی شهرستان کنگان اظهار داشت: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش امواج نیوز، نصرالله اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار امواج نیوز، اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی طرح ها و خدمات کتابخانه های عمومی، نشست‌های کتاب‌خوان، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و مسابقات فرهنگی ازجمله برنامه هایی است که درهفته کتاب در کنگان برگزار می شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان با تأکید بر اجرای کلیه برنامه‌ها در هفته کتاب و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، افزود: کتاب صادق‌ترین دوست و یار انسان‌هاست و کتابداران بسترساز توسعه فرهنگی جامعه هستند.

وی با اشاره به جایگاه کتابداران در جامعه گفت: وظیفه اصلی کتابداران رواج فرهنگ کتاب‌خوانی است چرا که با افزایش آگاهی شهروندان مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

اسماعیلی بیان کرد:  دیدار کتابداران شهرستان با فرماندار شهرستان کنگان، امام‌جمعه های شهرستان، اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف شامل قصه‌گویی، داستان‌نویسی، نقاشی، جمع خوانی و  برنامه کتابخوانی ویژه کودکان و پخش از صدا و سیمای استان بوشهر از برنامه های موردنظر برای این هفته است.

وی عنوان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه ها همزمان با ۲۴ آبان یکی از برنامه های مهم این هفته محسوب می شود.

نصراله اسماعیلی به برنامه ریزی برای بازدید اقشار مختلف از کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان اشاره کرد و افزود: به این منظور بازدید دانش آموزان و دانشجویان  از کتابخانه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6335

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.