تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان:

۳۰ هیات ورزشی در کنگان فعال اند

  • کد خبر : 6075
  • 04 آبان 1397 - 10:20
۳۰ هیات ورزشی در کنگان فعال اند

حسن پور: در حال حاضر ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند که تا قبل از پایان سال با راه اندازی دو هیات ورزشی دیگر این تعداد به ۳۲ هیات خواهد رسید.

به گزارش امواج نیوز، یوسف حسن پور در مصاحبه با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود: در حال حاضر ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند که تا قبل از پایان سال با راه اندازی دو هیات ورزشی دیگر این تعداد به ۳۲ هیات خواهد رسید.
وی بیان کرد: در حال حاضر قریب ۳۵۰۰ ورزشکار بصورت سازمان یافته فعالیت می کنند که نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنگان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از این جمعیت را روستائیان تشکیل می دهند عنوان نمود: اکنون بیش از ۴ هزار ورزشکار نیز بصورت غیر سازمان یافته فعالیت ورزشی دارند.
این مقام مسئول در حوزه ورزش با تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان کنگان ، برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری همایش کوهنوردی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح و رشته های مختلف، همایش استعدادیابی دانش آموزان ورزشکار ، کارگاه آموزش امداد و نجات ، جشنواره های ورزشی محله محور با اولویت محله های آسیب پذیر و برگزاری مسابقات روستایی _ عشایری از مهمترین این برنامه ها بود.
حسن پور با اعلام اینکه در حال حاضر ۶ سالن ورزشی چندمنظوره مربوط به ورزش و جوانان در شهرستان فعال است اظهار داشت: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چند پروژه ورزشی با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
وی به موضوع جوانان نیز گریزی زد و گفت: در حوزه ازدواج علاوه بر مشارکت در طرح ازدواج آسان جوانان در ۶ ماه نخست سال ۱۴ کارگاه آموزشی برای زوج های جوان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان به حمایت مادی و معنوی این دستگاه از ورزشکاران و دسته جات ورزشی اشاره و اظهار نمود: در نیمه نخست سال قریب ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی به ورزشکاران و یا تیم های ورزشی پرداخت شد.
وی در پایان با گلایه از همکاری ضعیف مجموعه صنعت با ورزش افزود: همکاری ضعیف مجموعه صنعت با ورزش و جوانان در شرایطی است که پرسنل و خانواده کارکنان صنعت از امکانات ورزشی در شهرها و روستاها استفاده می کنند که انتظار می رود این تعامل دوسویه باشد.
در این نشست و به همت اداره ورزش و جوانان از خبرنگاران شرکت کننده تجلیل شد.

خبرنگار: ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6075

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.