تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
رئیس استاندارد کنگان:

برنج های وارداتی مغایرتی با استاندارد ندارند

  • کد خبر : 6052
  • 27 مهر 1397 - 21:01
برنج های وارداتی مغایرتی با استاندارد ندارند

رئیس اداره استاندارد کنگان گفت: برنج های وارداتی به این بندر مورد آزمایش قرار گرفته و مشکل و مغایرتی با استاندارد ملی ندارند.

به گزارش امواج نیوز، مصطفی رامشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در یک سال گذشته افزون بر ۸۰۰ فقره اظهارنامه وارداتی و صدور گواهی انطباق کالا با استاندارد ملی درشهرستان کنگان صادر که بیش از ۷۰۰ مورد از آن کالای ملوانی و مابقی تجاری بوده است.
وی اضافه کرد: در این مدت سه فقره کالا در بندر کنگان مغایر با استاندارد ملی شناخته شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین یک واحد تولیدی به علت رعایت نکردن الزامات استاندارد و ۶ مجموعه بازی نیز در شهرستان کنگان به نداشتن گواهی بهره برداری مهر وموم شد.
رئیس اداره استاندارد کنگان به ساخت و سازهای بناهای چند طبقه در این شهرستان بویژه شهر کنگان اشاره کرد و ادامه داد: در یکسال گذشته علاوه بر صدور ۳۲ گواهی بهره برداری از آسانسور، ۱۱ مورد بازرسی از آسانسورها صورت گرفته است که انتظار می رود شهرداری و مردم در این زمینه همکاری بیشتری با اداره استاندارد داشته باشند.
رامشی، ۱۲۰ مورد بازرسی فنی و نمونه برداری از واحدهای تحت پوشش، ۴۵۰ نفر ساعت آموزش کارکنان و مدیران کنترل کیفیت، ترویج فرهنگ و استفاده از استاندارد در قالب بازدید ۱۰۵ دانش آموز از این اداره و توزیع یکهزار جلد کتابچه آموزشی و تدوین چهار استاندارد ملی را از دیگر فعالیت های اداره استاندارد شرستان کنگان در یک سال گذشته عنوان کرد.

خبرنگار: ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6052

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.