تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
توسط موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان

۱۱۲۵ بسته نوشت افزار بین دانش اموزان کم بضاعت شهرستان توزیع شد

  • کد خبر : 5934
  • 16 مهر 1397 - 10:40
۱۱۲۵ بسته نوشت افزار بین دانش اموزان کم بضاعت شهرستان توزیع شد

موسسه خیریه هنرمندان مهرآور به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه و بین آنان توزیع کردند.

به گزارش امواج نیوز، مدیر موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان که به امور دانش آموزان نیازمند مستعد تحصیل می پردازد، به همت حامیان و بانیان، یک هزار و صد و بیست و پنج بسته نوشت افزاری بین دانش آموزان بورسیه این موسسه توزیع کرد.
مریم عسکری زاده ارزش هر بسته را حدود هشتاد هزار تومان اعلام و اظهار کرد: بسته هایی که بین دانش اموزان تحت حمایت بهزیستی و کمیته بود علاوه بر کیف، نوشت افزار شامل دفتر، خط کش، پاکن و مداد تراش، خودکار و مداد و… بودند.
مدیر موسسه با بیان اینکه توزیع این بسته ها از هفته ی پایانی شهریور ماه آغاز شده است و هنوز ادامه دارد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر اکثر خانواده ها، شهروندان در دو پروژه سبد مهربانی و موکب بوی مهر محرم ما را تنها نگذاشته و به خوبی همیاری کردند.
وی از همکاری فرماندار، بخشدار مرکزی، مختارزاده مشاور فرهنگی هنری فرماندار،احمد خاکنژاد، شهردار و شورای کنگان و بنک، مدیر آموزش و پرورش، مسئولین فاز ۱۳ ، مدیران محترم شرکت پتروپایدار ایرانیان و سایر خیرین شهرستان کنگان تشکر و ابراز امیدواری کرد.

خبرنگار: زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5934

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. کجا پخش شده ؟

  2. چه دوره زمونه شده کار خیر هم شده تبلیغ برا یه سری افراد سودجو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.