تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
دادستان بوشهر:

معترضان به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند/ ۲ نفر از متعرضان در کنگان بازداشت شدند

  • کد خبر : 5909
  • 09 مهر 1397 - 11:25
معترضان به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند/ ۲ نفر از متعرضان در کنگان بازداشت شدند

دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: معترضان به و سایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می‌شوند.

به گزارش امواج نیوز، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: هرگونه ناامنی و تعرض به حقوق مردم و جامعه جرم محسوب می‌شود و با مخلان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: مجازات سنگینی در انتظار معترضان به و سایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی است که در این راستا در صورت هرگونه تعرضی به وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی اعم از سنگ‌پرانی، تخریب و یا توقیف، تهدید و یا ایجاد مزاحمت برای رانندگان به اشد وجه برخورد لازم قانونی می‌گیرد.

وی تاکید کرد: عاملان اینگونه حرکات ایذایی که امنیت جاده و رانندگان را برهم می‌زنند به سزای اعمالشان می‌رسند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دو نفر از کسانی که در حوزه قضایی شهرستان کنگان که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل‌ونقل بار، تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه و سنگ پراکنی، می‌کردند دستگیر و بازداشت شدند.

حسن‌پور افزود: با تدابیر صورت گرفته و اقدامات خوب نیروی انتظامی در این استان مشکل خاصی وجود نداشته و از مردم و رانندگان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تعرضی و به نزدیکترین پاسگاه و مرکز انتظامی استان بوشهر گزارش کنند.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه مردم در تقویت امنیت و برخورد با متخلفان افزود: بدون شک برخورد قاطع با متخلفان در اولویت دستگاه قضا قرار دارد که همکاری مردم در این زمینه قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5909

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.