تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

کشف ۱۹۲ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان کنگان

  • کد خبر : 5903
  • 07 مهر 1397 - 19:02
کشف ۱۹۲ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۹۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۶ درصد افزایش دارد.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از۱۹۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ۴۳نفرخرده فروش (قاچاقچی) مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه کشف موادمخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۶ درصد افزایش دارد خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهرستان برای قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.
سرهنگ رضایی از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر خبر داد و بیان کرد: در سال جاری تا کنون ۶۰مرحله طرح های مبارزه با مواد مخدر(ارتقاء امنیت اجتماعی،پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی) در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمده است که در این راستا ۱۴۳ نفر معتاد و۴۳نفر خرده فروش دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ رضایی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر ،امنیت را یک نعمت بزرگ عنوان کرد و افزود:مردم به عنوان پشتوانه امنیت حساس هستند و خدمتگزاران خود را در این راستا یاری می کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5903

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.