تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

بازسازی واقعه غدیر خم در شهر پارسیان توسط هیئت لواء الزهرا شهرستان کنگان + تصاویر

  • کد خبر : 5512
  • 13 شهریور 1397 - 20:52
بازسازی واقعه غدیر خم در شهر پارسیان توسط هیئت لواء الزهرا شهرستان کنگان + تصاویر

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارسیان و با همکاری و اجرای هیئت فرهنگی مذهبی لواء الزهرا (س) شهرستان کنگان بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز، محمود موذن مسئول هیئت فرهنگی مذهبی لواء الزهرا (س) شهرستان کنگان گفت: هیئت فرهنگی مذهبی لواء الزهرا (س) شهرستان کنگان برای سومین سال پیاپی همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم اقدام به اجرای بازسازی واقعه غدیر خم نمود که در سال ۹۵ در شهر بنک، سال ۹۶ در شهر کنگان و امسال نیز در شهرستان پارسیان که این برنامه ها با حضور پرشور مردم و با نمایش بسیار زیبا و جذاب و عوامل کارگردانی، بازیگران ، تصویربرداران و صدابرداران به اجرا در آمد.
موذن افزود: لازم به ذکر است که تمامی عوامل اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم اعضای هیئت هیئت فرهنگی مذهبی لواء الزهرا (س) شهرستان کنگان بوده که شامل ۵ نفر عوامل کارگردانی ، ۲۰ نفر بازیگر نقش اصلی ، ۷ نفر تصویربردار و ۵ نفر صدابردار می باشند.
وی اظهار داشت: این هیئت افتخار دارد که در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر در قالب برپایی نمایشگاه، اجرای فیلم و تئاتر و … با ادارات، سازمان ها و نهادهای فرهنگی همکاری می نماید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5512

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.