تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی روباز بانوان در کنگان (بنک) افتتاح شد + تصاویر

  • کد خبر : 5366
  • 10 شهریور 1397 - 10:50
نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی روباز بانوان در کنگان (بنک) افتتاح شد + تصاویر

اولین مجموعه ورزشی اختصاصی روباز بانوان در کنگان (بنک) در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد

اختصاصی امواج نیوز، در ششمین روز از هفته دولت، اولین و تخصصی ترین مجموعه ورزشی رو باز بانوان شهرستان کنگان با حضور خورشیدی معاون سیاسی استاندار و سکینه الماسی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه نوروزی فرماندار شهرستان افتتاح شد.
ریحانی نیا شهردار بنک در آیین افتتاحیه این مجموعه اشاره کرد: اين مجموعه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فوتسال، زمین والیبال با کف پوش استاندارد، زمین بستکتبال ، میز تنیس، شطرنج، پیست دومیدانی، سکوی تماشگر با ظرفیت بالای ۴۰۰ نفر و فضاهای تفریحی است.
وی ادامه داد: مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با احتساب ارزش زمین در شهر بنک احداث گردیده است؛ که هشتاد درصد منابع اعتبار از منابع داخلی می باشد.
شهردار بنک در این باره عنوان کرد: برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه، ضروری است زمینه لازم برای همگانی کردن ورزش در کشور فراهم آید. طراحی شهری با رویکرد گسترش ورزش همگانی، احداث اماکن ورزشی، پارک ها و فضاهای باز و تجهیزات آن ها با وسایل ورزشی وتفریحی، استفاده از نیروهای داوطلب درتوسعه ورزش همگانی و از همه مهم تر از بین بردن باورهای غلط درباره پرداختن بانوان به ورزش و تغییر نگرش مدیران به ورزش می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5366

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.