تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
نوروزی فرماندار کنگان:

توسعه اسکله کنگان در دستور کار قرار دارد

  • کد خبر : 5222
  • 02 شهریور 1397 - 19:00
توسعه اسکله کنگان در دستور کار قرار دارد

فرماندار کنگان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی در این شهرستان با ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش امواج نیوز، فتح الله نوروزی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در کنگان افزود: توسعه اسکله کنگان و آغاز عملیات اجرایی اسکله سیراف، اختصاص۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاز نخست پروژه دهکده گردشگری و هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستایی از جمله اقدام های انجام شده در این شهرستان است.
وی اظهار داشت: اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای لاورده و لاورگل، پایان پروژه لوله کشی گاز به همه محله های شهر کنگان، احداث ۶ زمین ورزشی و اجرای کلینیک تخصصی از جمله دیگر پروژه های اجرایی در این شهرستان است.
نوروزی همچنین بر مشارکت سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها به خصوص در بخش گردشگری تاکید کرد.
فرماندار کنگان استان بوشهر افزود: با توجه به محدودیت فضای آموزشی امسال از محل اعتبارات نفت و کمیته برنامه ریزی عملیات اجرایی ۹ باب فضای آموزشی در این شهرستان آغازمی شود.
وی بیان کرد: با پیگیری های بعمل آمده میزان کمک های نفت به شهرستان کنگان در سال جاری در مقایسه با سال مشابه سه برابر می شود.
فرماندار کنگان با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به اهمیت عید غدیر خم، برنامه های این دهه باید با محوریت مردم برگزار شود.
فرماندار کنگان با گرامیداشت هفته دولت افزود: صداقت، مسئولیت پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است.
وی تاکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید تحقق فرامین رهبرمعظم انقلاب و تاسی از سیره شهیدان والامقام دولت است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5222

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.