تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
پیگیری یک سوژه:

سرازیر شدن نیروهای غیر بومی به کارخانه سیمان کنگان تمامی ندارد!

  • کد خبر : 5219
  • 01 شهریور 1397 - 12:19
سرازیر شدن نیروهای غیر بومی به کارخانه سیمان کنگان تمامی ندارد!

سکوت مسئولین و اداره کار کنگان باعث شده بارها شاهد استخدام افراد غیر بومی در کارخانه ها و فاز های این شهرستان با وجود افراد متخصص بومی باشیم.

اختصاصی امواج نیوز، بازهم شاهد سرازیر شدن نیروهای غیر بومی در کارخانه سیمان کنگان هستیم . خبرهایی شنیده میشود که در روز گذشته چند نفر از شهرهای یاسوج ، مرودشت ، آبادان و دشتستان جهت استخدام به کارخانه مراجعه نموده اند و شنیده میشود که افراد سفارش شده با حمایت افراد خارج از کارخانه به مدیریت کارخانه تحمیل شده اند و مدیریت کارخانه به خاطر اینکه حق همسایگی و آب و خاک هم ادا کرده باشد، مقرر شده که دو نفر هم از شهر کنگان استخدام کند.

حال این سوال وجود دارد که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد ، مسئولین شهر کنگان خاصه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان در این میان چرا و به چه دلیلی سکوت اختیار نموده است. چرا نباید از نیروهای تحصیل کرده بومی که فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر کشور هستند بهره برد.
مگر نه اینکه اگر کارخانه سیمان نیاز به جذب نیرو داشته باشد مستلزم ارائه نامه معرفی به کار از اداره کار کنگان میباشد ، چگونه است که غیر بومی ها بدون داشتن معرفی نامه از اداره تعاون و کار ، و بدون هیچ مشکلی استخدام میشوند.
از سال ۹۴ تا کنون نزدیک به ۲۰ نفر نیروی غیر بومی در کارخانه سیمان کنگان مشغول به کار شده اند/ شهروند خبرنگار

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5219

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. این قصه سر درازی دارد!!!!!!………!!!!!!!یبار اون مسئول کارخونه رو بیارن و ازش بصورت جدی تعهد بگیرن که دیگه از این کارا نکنه ببینم دوباره این کار میکنه…میبینه کسی کاری به کارش نداره و برا خودش جولان میده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.