تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
سکینه الماسی در جمع خبرنگاران:

سعی میکنم تا پایان این دوره از نمایندگی اسکله کنگان را تفکیک کنم

  • کد خبر : 5194
  • 30 مرداد 1397 - 18:32
سعی میکنم تا پایان این دوره از نمایندگی اسکله کنگان را تفکیک کنم

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در جمع خبرنگاران : بدور از هیچ گونه تعصبی از عملکرد خود دفاع میکنم و خواهم کرد و از شما میخواهم من را با دیگر نمایندگان مقایسه کنید.

اختصاصی امواج نیوز، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار کنگان از توافق با نفت گفت و اظهار داشت: انجام و اجرای پروژه ها به تشخیص فرمانداران اولویت بندی می شود که ما طبق توافق با نفت سالی ۱۰۰ میلیارد پروژه می توانیم ابلاغ کنیم.

وی ۴۰  درصد از پروژه های عسلویه، ۵۰ درصد کنگان و ۶۰ درصد از جم نیمه تمام اعلام کرد و از ۱۵ میلیارد اعتبار نفت برای پروژه نیمه تمام جم و عسلویه گفت.

الماسی ادامه داد: آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، به سازی روستاها، راه ها، آبفار، کمیته امداد و بهزیستی هفت دستگاه ای هستند که نفت در هزینه کرد پروژه های آنها تعهد دارد و برحسب نیاز هریک از شهرستان های جنوب استان اعتبار دریافت میکنند.

نماینده مردم در جنوب استان : در سال گذشته به دلیل اهمیت خط  انتقال آب از آب شیرین کن سیراف به جم برای نفتی ها،  ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار گرفتم ولی با توجه به اینکه خط انتقال رو به اتمام است، ساخت آب شیرین کن هنوز شروع نشده است و به دلیل کمبود آب در شهرستان عسلویه تصمیم به راه اندازی آب شیرین کن با ظرفیت ۵ هزار لیتر در این شهرستان گرفته شد؛ گفتنی است که آب شیرین کن سیراف علاوه بر جم، شهر ها و روستا های همجوار نظیر سیراف، پرک، شیرینو را بهره مند خواهد کرد.

این بانوی نماینده از دغدغه خود از اسکله شهرستان های بندری گفت و بیان داشت: تا قبل از پایان این دوره ی نمایندگی اسکله کنگان را به دو بخش تجاری و صیادی تفکیک می شود.

الماسی ادامه داد: تنها سرمایه و افتخار من نیروی انسانی چهار شهرستان توانمند حوزه ی فعالیت من هست؛ از اینکه بچه های جنوب استان بوشهر در مدیریت کلان استان سهمی ندارند بسیار ناراحت هستم. هرکسی یک تاریخ مصرفی دارد، مدیران بیش از ۴ سال در بخش مدیریتی نباشد تا فرصتی برای جوانان دیگر محیا شود.

وی به ۳۵ پروژه در حوزه مدرسه سازی و سالن های ورزشی در چهار استان اشاره کرد و از کلنگ زنی دانشکده ی فنی حرفه ای در شهرستان کنگان خبر داد.

الماسی:  طرح نخبه  پروری یکی از پروژه های اصلی و ماندگار دوره نمایندگی من است که ثمره ی  آن ۳۲ رتبه زیر هزار می باشد.

نماینده جنوب استان در خصوص حضور وزیر ارتباطات در جم اشاره کرد و بیان داشت: عسلویه و جم مشکلات زیادی در بحث مخابرات داشتند ولی دو شهرستان کنگان و دیر به نسبت کمتر هستند به همین دلیل جم و عسلویه  میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بودند و سعی کردیم عمده مشکلات کنگان و دیر نیز در این جلسات مطرح کنیم.

الماسی در خصوص اعتبارات بیان کرد: ۱۱۴ پرژه از اعتبارات ملی استان تامین شده که ۹۳ پروژه از آنها متعلق به شهرستان ها جنوبی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5194

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.