تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
امام جمعه عسلویه در نشست خبری با خبرنگاران جنوب استان:

هیچ چیز را با منافع مردم تعویض نمیکنم

  • کد خبر : 5108
  • 21 مرداد 1397 - 9:28
هیچ چیز را با منافع مردم تعویض نمیکنم

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه درنشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان های جنوبی استان بوشهر، درفضایی صمیمی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اختصاصی امواج نیوز، هاشمی نژاد ضمن تبریک روزخبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی از حضور خبرنگاران دراین نشست قدردانی نمود و اظهار داشت: نمی شود به راحتی از زحمات و تلاش های طاقت فرسای شما به راحتی گذشت، صمیمانه از همه شما بابت تمامی زحماتتان متشکرم.

وی ادامه داد: افاضه فیض خبرنگاران به اسلام و نظام اسلامی را کم نظیر می دانم این قشر سهم بزرگی درپیشرفت کشور ونظام اسلامی دارند برخی افراد به خبرنگاران وامثال شما نگاه منفی دارند من این نگاه را نمی پذیرم وبه شما اعتقاد قلبی دارم و دوست دارم در فرصت های کوتاه تر درخدمت شما عزیزان باشم اما مشغله کاری این توفیق را از ما سلب کرده است هدف از تشکیل این نشست تکریم واحترام به وجود یکایک شما خبرنگاران عزیز است.

ایشان با ورود به معضل بیکاری جوانان بومی جنوب استان بیان داشت: که تا جایی که در توان داشتم در کل جلسات شهرستانی، استانی و حتی کشوری در مورد اشتغال جوانان بومی این مضوع را بارها و بارها مطرح کردم، من مخالف اشتغال غیر بومیان نیستم و لی نمیگذارم حق این جوانان بومی گرفته شود، ۵۰ درصد از درگیرهایم در جلسات، بحث اشتغال است.

وی در بحث آلودگی هوا و مشکلات محیط زیستی گفت: بارها این را بیان کرده ام بزگرترین خدمتی که مدیران حال می توانند به مردم عسلویه کنند ورود به معضل آلودگی بالای این شهرستان است؛ به تمامی مدیران در این خصوص مدام تذکر میدهم.

هاشمی نژاد تصریح کرد: نگاه من به وحدت همان نگاه است که مقام معظم رهبری دارند، هر کسی که در این زمینه تقصیری انجام دهد ،به جرات میتوانم بگویم وارد زمین دشمن شده است. بارها با خطیبان نماز جمعه اهل تسنن در این باره موضوعاتی بیان داشته ایم . وحدت در عسلویه یکی از مقوله های بسیار مهم و حائز اهمیت است.

امام جمعه عسلویه پیروی سوالات یکی از خبرنگار در خصوص گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد جایز نیست، صحیح نیست که حق مردم را کم و زیاد کنند حتی اگر این شخص بخواهد استاندار باشد. این موضوع را حتما پیگیری خواهم کرد.

ایشان در خصوص پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه یاد اور شد: امثال یوسفی یکی از سرمایه های انسانی این استان و شهرستان هستند و نباید به این گونه با ایشان برخورد شود این شکل برخوردها را صحیح نمیدانم.

در انتهای این نشست با اهدای تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود از خبرنگاران جنوب استان تقدیر شد.

خبرنگار: نوید کاردان

عکاس : حمید خلیفات

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5108

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.