تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اصحاب رسانه

  • کد خبر : 5067
  • 17 مرداد 1397 - 19:40
نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اصحاب رسانه

رهام رضایی: در نشست خبری با خبرنگاران به عملکرد منطقه انتظامی کنگان اشاره نمود.

اختصاصی امواج نیوز، نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه این شهر صبح امروز در سالن جلسات منطقه انتظامی برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در این نشست افزود: ۱۷ مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران محترم، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود. رهام رضایی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم؛ اذعان کرد: به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه”تعهد”، “صداقت” و “امانتداری” تعریف کنند.
فرمانده نیروی انتظامی به مقوله ی نقد هم اشاره کرد و یادآور شد: که نقد خبرنگار باید به گونه ای باشد که طرف مقابل را تشویق به کار کند و اگر خبرنگاری رسالت خبری نداشته باشد ممکن است بخشی از جامعه را درگیر موضوع جدید کند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: رعایت رسم “امانتداری” مهمترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.
این فرمانده در ادامه این نشست به عملکرد منطقه انتظامی اشاره ای نمود و عنوان داشت: در ۴ ماهه اول سال ۹۷ توانسته ایم ۹۰% از جرائم به وقوع پیوسته را کشف کنیم که بخش عظیمی از این کشفیات را مدیون همکاری مردم فهیم شهرستان هستیم. در اینجا جا دارد از تعامل بالای مردم با این واحد تقدیر و قدردانی کنیم.
وی در بحث کشفیات مواد مخدر گفت: با توجه به برخورد جدی با این پدیده شوم و همکاری خوب تمامی دستگاههای امنیتی و انتظامی شهرستان شاهد افزایش هزار و پانصد و پنج درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته در سطح شهرستان بوده ایم.
فرمانده نیروی انتظامی کنگان در بحث کشفیات جرائم خشن از ۱۶۷ % افزایش کشف نسبت به سال گذشته خبرداد.
رضایی همچنین در بحث تصادفات منجر به فوت اشاره کرد : با تلاش های پلیس راهور و همکاری آگاهانه مرد در خصوص رعایت قوانین رانندگی با توجه به رشد خودرو و افزایش روز افزون جمعیت این آمار نسبت به سال گذشت ۵۰ درصد کاهش را مشاهده کردیم که تنها شاهد کاهش ۶۷% درصدی تصادفات منجر به مرگ درون شهری هستیم، که این خود آمار بسیاری خوشحال کننده می باشد و به جرات می توان گفت این را مدیون مردم فهیم این شهرستان هستیم که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش این آمار شده اند.
در انتهای این نشست با اهدای تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود از خبرنگاران حاضر تقدیر شد.

خبرنگار: نوید کاردان

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5067

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.