تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

رییس شورای اسلامی شهر کنگان درباره پروژه‌های شهری پاسخ می دهد

  • کد خبر : 4982
  • 13 مرداد 1397 - 10:57
رییس شورای اسلامی شهر کنگان درباره پروژه‌های شهری پاسخ می دهد

رئیس شورای شهر کنگان: بیش از ۵ میلیارد اعتبار برای لکه گیری اسفالت شهر کنگان براورد شده است.

اختصاصی امواج نیوز، نادر احمدی رئیس شورای شهر کنگان در نشست خبری با خبرنگار ما پیرو شفاف سازی پروژه های ناتمام، مسائل و مشکلات شهر در این باره افزود: پروژه های زیادی در دستور شهرداری و شورا قرار گرفته که با اولویت بندی و ارزیابی به مرحله اجرا و بهره برداری خواهد رسید.
نادر احمدی دهکده گردشگری مرجان را یکی از مهم ترین پروژه های کنگان دانست و گفت: این دهکده در آینده برندی برای شهر محسوب میشود لذا از اولویت های اول شورا و شهرداری کنگان بوده و بیشترین بودجه ها را به خود اختصاص داده است.
وی در خصوص اهمیت بلوار امام حسین اظهار داشت: این بلوار حجم بالای از ترافیک شهر را برطرف و عبور و مرور را راحت تر می کند به این دلیل بهره برداری از بلوار امام حسین و تقاطع ورودی آن دومین اولویت شهر می باشد.
در پی پاسخ خبرنگار ما در خصوص تشریح میدان کوزه گری، احمدی ادامه داد : سه نقطه در سطح شهر از جمله میدان کوزه گری به دلیل نقص در طراحی در دست بررسی است. در همین راستا با وجود هفت راه بودن این محور که برخی تصور میکردند غیرقابل تغییر است، با طرح و نوسازی جدید توسط کارشناسان عمران و مشاورین شهرداری به زودی تکمیل و المانی منحصر به فرد در آن نصب میگردد که زیبایی آن زبان زد خواهد شد.
همچنین در ادامه به پروژه میدان گردشگری و به نصب المان دیگری در شهر اشاره کرد. بنا به اظهارات این مقام مسئول هزینه ای یک میلیاردی پل گمرک در دستور کار شهرداری وشورا است و به زودی خبرهای تکمیلی در این زمینه به سمع و نظر شهروندان رسانیده میشود.
رئیس شورای شهر کنگان در مورد سنگ فرش شدن خیابان وحدت پاسخ داد: طی جلسه ای با مشاور ترافیک شهرستان، بعد از مشخص شدن محور ورودی و خروجی خیابان وحدت این خیابان کلا بسته و سنگ فرش شود اما تاکنون بودجه ای مشخص نشده است.
وی به تخصیص تنها ۴۸ درصد از اعتبار ۱۶ میلیونی استانی به شورا و شهرداری کنگان در سال گذشته اشاره نمود و افزود تنها ۷ میلیاردی از این اعتبار تاکنون دریافت شده است.
احمدی در مورد ساخت میدان جدید در ورودی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد به زودی تغییراتی در بلوار ورودی عسلویه به کنگان خواهیم داشت.
رئیس شورای شهر کنگان در خصوص آسفالت و لکه گیری ها در سطح شهر گفت: پیمانکار آسفالت شهرداری با برنامه و نوبتی چاله های محلات لکه گیری و برخی کوچه ها و خیابان های محلات بالادست کنگان را زیرسازی و به مرحله آسفالت رسانید که تا کنون اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و سیصد میلیون تومان برآورد شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4982

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. این که همش در دستور کاره پس کی کار میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.