تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024

خط خوردن نیروهای آموزش دیده و فنی بومی توسط برخی شرکت ها توجیهی ندارد

  • کد خبر : 4952
  • 06 مرداد 1397 - 9:29
خط خوردن نیروهای آموزش دیده و فنی بومی توسط برخی شرکت ها توجیهی ندارد

امام جمعه کنگان: نهاد مقدس نماز جمعه یکی از نهادهای کارآمد و مهم در کشور است / مواضع دیپلماسی انقلابی مقامات سیاسی کشور الهام گرفته از نگاههای ولایت است / حرکت به سمت مهارت افزایی و آموزش های فنی و حرفه ای ضروری است / خط خوردن نیروهای آموزش دیده و فنی بومی توسط برخی شرکت ها توجیهی ندارد

به گزارش امواج نیوز، امام جمعه کنگان گفت: نماز جمعه یکی از نهادهای کارآمد و مهم در کشور و به نوعی رسانه ای همگانی برای انتقال پیام نظام دینی و حاکمیت سیاسی به مردم و بقرار کننده ارتباط معنوی بین مردم و حاکمیت است.

حجت الاسلام محمود محمودی با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین ماز جمعه در ایران اسلامی به امامت مرحوم آیت الله طالقانی (ره) با بیان اهمیت و فضیلت نماز جمعه در آیینه قرآن و روایات ، بیان کرد: امروز به فضل الهی در سراسر کشور نهاد نماز جمعه یکی از ارکان مهم و اثرگذار حاکمیت است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، نماز جمعه قرارگاه ایمان ، تقوا و بصیرت و امام جمعه فرمانده این قرارگاه و نماز جمعه در هر شهر قلب فرهنگی آن شهر است.

محمودی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه در شهرستان کنگان نیز منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه های مختلف بوده است از تلاش های خالصانه حجج اسلام آقایان سجادی زاده ، الهی و شریعتی نژاد ائمه جمعه سابق کنگان و نیز ائمه موقت جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه سابق و فعلی این شهر تشکر و یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام میرزایی امام جمعه موقت و فقید کنگان و مرحوم حاج حسین سلمانی عضو متوفی ستاد نماز جمعه را گرامی داشت.

وی همچنین از همراهی آحاد مختلف مردم و مسئولان با نهاد مقدس نماز جمعه تقدیر کرد.

خطیب جمعه در ادامه به مواضع اخیر مقامات کشوری در برابر دشمنان اشاره و عنوان کرد: مواضع دیپلماسی انقلابی مقامات سیاسی کشور الهام گرفته از نگاههای ولایت است.

وی افزود: به گفته ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران اگر قرار باشد نفت ایران صادر نشود نفت هیچ کشوری صادر نخواهد نشد.

محمودی به سخنان شجاعانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خطاب به رییس جمهور آمریکا اشاره و اظهار داشت: پیشنهاد می کنم رییس جمهور و مقامات آمریکایی بجای لاف زدن ها و عربده کشیدن ها دقایقی فیلم اسارت کماندوهای خود توسط سپاهیان رشید اسلام در سال ۹۴ را ملاحظه و درس عبرتی بگیرند.

وی با بیان اینکه سخنان مقامات آمریکایی از جمله وزیر خارجه این کشور نشان از درماندگی بی حد و حصر آمریکایی ها است تاکید کرد: آمریکایی ها بدانند اگر کوچکترین غلطی کنند پاسخی سخت و پشیمان کننده از دلاورمردان ایران اسلامی دریافت و شکست های شان تبدیل به نمایشگاهی از شکست های پی در پی تبدیل خواهد شد.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره معلم اخلاق و مفسر قرن آیت الله مشکینی (ره) و نکوداشت یاد و خاطره آیت الله شیخ فضل الله نوری (ره) از سالها مجاهدت و سوابق خدمت این دو عالم عامل به اسلام تجلیل کرد.

محمودی به گرامیداشت ششم مرداد ماه روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای ، با تجلیل از خدمات مسئولان و کارکنان فنی و حرفه ای شهرستان گفت: اگر بخواهیم بهانه را از افراد برای اشتغال نیروهای بومی بگیریم بایستی به سمت مهارت افزایی و ارتقای آموزش های فنی بریم.

وی افزود: البته گزارش هایی داده می شود که برخی شرکت ها که خود در موضوع آموزش نیروها کارهایی انجام داده اند همان نیروی آموزش دیده را از لیست خود برای اشتغال حذف کرده اند که باید این رویه بصورت جدی اصلاح و این کار توجیهی ندارد.

خطیب جمعه در پایان با اشاره به سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد بیان نمود: آمریکایی ها بعد از ۳۰ سال از عملیات مرصاد باز می خواهند به طناب پوسیده منافقین متمسک شوند که اینها خود نشانه استیصال و درماندگی آمریکایی ها است / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4952

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.