تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
رئیس اداره آب و فاضلاب شهری کنگان:

اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب کنگان در خصوص قطعی آب

  • کد خبر : 4908
  • 03 مرداد 1397 - 9:11
اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب کنگان در خصوص قطعی آب

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری کنگان: قطعی های آب در شهرستان کنگان جهت نوسازی لوله های شبکه آبرسانی این شهرستان می باشد.

به گزارش امواج نیوز، آقا بزار رئیس اداره آب و فاصلاب شهری کنگان به قطعی آب چند روز در هفته اشاره نمودند و با بیان اینکه دلیل این قطعی ها بدلیل نوسازی شبکه توسط پیمانکار و بصورت مقطعی میباشد و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
آقابزاز با اشاره به اینکه فرسودگی لوله های شهرستان بسیاز زیاد و زمان بر است افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری تمامی شبکه آبرسانی را نوسازی و تعمیر نماییم.
وی همچنین از ۲ میلیارد و پانصد تومان اعتبار تکمیلی جهت تخصیص به این اداره خبر داد.
بنا به اظهارات وی شهرک ایثار، قائم و شهرک های بالا دست شهر کنگان نزدیک به اتوبان به دلیل موقعیت جغرافیایی زمان کمتری آب دریافت میکنند و ما بقی محلات از ساعت ۵ صبح تا ۵ عصر مشکل آب ندارند.
آقابزاز از تعمییرات پیاده روهای شهرک معلم، خیابان غدیر و کوچه جنب هتل سه ستاره خبر داد و با اشاره به تصاویر ارسالی در این خصوص فرمود که تعویض کنونی انشعابات خیابان ملاصدرا از جمله فعالیت های انجام شده در راستای نوسازی شبکه شهرستان می باشد.
رئیس اداره آب و فاصلاب شهری در آخر با بیان اینکه هر خانواده با داشتن یک منبع آب هیچ مشکلی نخواهد داشت و قطعی آب را احساس نخواهد کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4908

ثبت دیدگاه

  1. نام الله پاسدار خون شهدا. اینجانبان تعدادی خانوار درمسیر.خیابان محمد رسول الله از بی آبی رنج میبریم که تا حتی شبکه آب رسانی هنوز برای ما نکشیده اندرول شبکه تا حتی واریز گردیده ولی اقدامی صورت نگرفته است. لطفا بر رسی گردد.

  2. بررسی لطفا گردد.جهت آبرسانی بعداز آبشرینکن چند خانوار تلفن تماس ۰۹۱۷۵۸۷۳۸۴۱رنج بردن از بی آبی لطفا برسی فوری…….

  3. نام الله پاسدار خون شهدا. اینجانبان تعدادی خانوار درمسیر.خیابان محمد رسول الله از بی آبی رنج میبریم که تا حتی شبکه آب رسانی هنوز برای ما نکشیده اندرول شبکه تا حتی واریز گردیده ولی اقدامی صورت نگرفته است. لطفا بر رسی گردد.مبلغ شبکه رسانی واریز گردیده بحساب.آبرسانی.

  4. باسلام در چنین وضعیتی که کرونا شیوع پیدا کرده،۲ روز هست که خیابان برق فرعی ۴ قطعی اب داره ،وتمامی مخازن اب به اتمام رسیده ،خواهشا پیگیری انجام گیرد

  5. باسلام چرا قبل از قطع آب یه پیام رسانی درست انجام نمیدین؟؟؟؟؟؟ تو عصر حجر که نیستیم یه پیام روی گوشی ها بفرستید تا مردم بدونن چیکار کنن! دو سه روزه آب کنگان قطعه!

  6. لطفا بررسی کنید

  7. اقا اینجا عالیشهرم اب نیومده بابا چه وعضشن بی ابی چه کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.