تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
رئیس اداره گاز شهرستان کنگان:

تمامی مشترکان گاز خانگی در کنگان تحت پوشش بیمه حوادث هستند

  • کد خبر : 4906
  • 03 مرداد 1397 - 9:44
تمامی مشترکان گاز خانگی در کنگان تحت پوشش بیمه حوادث هستند

در گفتگو با ایمانی رئیس اداره گاز کنگان : ۲ میلیارد جهت توشعه شبکه شهرک های جدید کنگان هزینه شده است.

به گزارش امواج نیوز، حسن ایمانی رییس اداره گاز شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ما در این باره افزود: تمامی مشترکین گاز خانگی تحت پوشش بیمه حوادث هستند.
وی در این باره فرمود: هرگونه تغییر در لوله کشی داخل منازل بدون اطلاع و تایید شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی باعث میشود مشترک از شرایط مربوط به بیمه خارج شود.
وی ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: در شهرستان تا کنون آتش سوزی بر اثر گاز رخ نداده است و قطعا اگر خانواده ای در این باره بی احتیاطی کنند، متضرر میشوند.
ایشان در خصوص انشعابات جدید شهرستان افزود: تا یک ماه آینده توسعه انشعابات گاز شهرستان کنگان پایان می پذیرد، که در این خصوص شهرک قائم ۲، نفت و گاز ، شهرک دردار انشعابات جدید صورت گرفته و شهرک فرهنگیان، سلامت، معلم و سالمی تا یک ماه دیگر به پایان می رسد.
ایمانی از اعتبارات ملی جهت توسعه شبکه گفت و بیان داشت: تا کنون ۲ میلیارد تومان برای توسعه شبکه و انشعاب شهرک های جدید هزینه گردیده که از محل اعتبارات ملی و بودجه داخلی شرکت گاز تامین شده است.
این مدیر مسئول از حذف آبونمان از دی ماه ۹۶ خبر داد و خاطر نشان کرد هزینه های اخذ شده قبلی از تاریخ تصویب حذف آبونمان به مشترکین بازگشت داده شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4906

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.