تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024

اختصاص ۴.۵ میلیارد ریال برای اشتغال بانوان کنگان

  • کد خبر : 4872
  • 28 تیر 1397 - 9:29
اختصاص ۴.۵ میلیارد ریال برای اشتغال بانوان کنگان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ۴.۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار در شهرستان کنگان تخصیص یافته است.

به گزارش امواج نیوز، مریم آذرشب روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات زنان سرپرست خانوار شهرستان کنگان افزود: در این ارتباط فرمانداری کنگان باید به ‌صورت مستمر و پیگیر بر فرآیند اعطای تسهیلات قرض الحسنه ویژه بانوان سرپرست خانوار نظارت کند.
وی بیان کرد: در ارتباط با اشتغال آفرینی برای زنان سرپرست خانوار مقرر است با پیش بینی راهکارهای لازم زمینه استفاده از تولیدات، محصولات و سایر خدمات بانوان کنگان توسط شرکت‌ها و صنایع مستقر در این شهرستان فراهم شود.
آذر شب گفت: برای تامین منابع انسانی مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرستان کنگان در قالب تفاهم‌نامه چندجانبه، مهارت آموزی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با همکاری بین بخشی و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می توانند زمینه ارائه مشاوره شغلی به بانوان کارآفرین مددجو را برای برخورداری از کسب و کار پایدار، فراهم کنند.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تاکید کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی در کمیته امداد امام خمینی(ره) زمینه برخورداری از تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های فعال در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت فراهم می‌شود.
آذرشب بیان کرد: پیش بینی شده در قالب نشست‌های تخصصی در کنگان علاوه بر انجام نیازسنجی متناسب با ظرفیت شهرستان، فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغال‌زایی اولویت‌دار شناسایی و تدوین شود.
وی افزود: در این ارتباط مشاوره و حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.