تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

آغاز کلاس های تابستانه رایگان موسسه خیریه مهرآوران

  • کد خبر : 4852
  • 26 تیر 1397 - 12:15
آغاز کلاس های تابستانه رایگان موسسه خیریه مهرآوران

کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند شهرستان کنگان همکاری موسسه خیریه مهرآوران عصر امروز به صورت رایگان در کنگان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار امواج نیوز، کلاس های تابستانه موسسه فرهنگی هنری مهرآور عصر امروز آغاز شد. این کلاس ها که از ماه پیش با هدف اوقات فراغت و توانمند سازی دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش موسسه خیریه فرهنگی و هنری مهرآور به صورت رایگان برنامه ریزی شده بود با حضور خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مختار زاده رئیس اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان به مرحله اجرا رسید.

موسس این انجمن خیریه با بیان اینکه قشر دانش آموز هدف موسسه است و علاوه بر تهیه لوازم مدرسه فعالیت آموزش در دست کار است؛ افزود: این کلاس ها در تابستان آغاز و پس از گذراندن دوره آموزشی با اعطای مدرک از فرهنگ و ارشاد اسلامی به دانش آموزان پایان می یابد.

مریم عسکری زاده خاطر نشان کرد: اکنون دانش آموزان ۷ تا ۱۶ سال در ۱۲ رشته ورزشی، فرهنگی، هنری و صنایع دستی محلی توسط مجرب ترین اساتید استان تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که موسسه خیریه فرهنگی هنری مهرآور کنگان واقع در ساختمان شورای قدیم شهر با همکاری نوعدوستان و خیرین شهرستان به صورت داوطلبانه در سال گذشته توانسته لوازم تحریر بیش از ۲۳۰۰ دانش آموز جنوب استان بوشهر را تهیه و توزیع کند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4852

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.