تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
توصیه های رییس اداره برق شهرستان:

با رعایت الگوی مصرف مانع از قطع برق در کنگان شوید

  • کد خبر : 4849
  • 26 تیر 1397 - 10:13
با رعایت الگوی مصرف مانع از قطع برق در کنگان شوید

سطحانیان رئیس اداره برق شهرستان کنگان: شهروندان باید برای استفاده درست از این انرژی به توصیه های این اداره توجه جدی کنند.

اختصاصی امواج نیوز، عزیز سطحانیان رئیس اداره برق شهرستان کنگان در خصوص قطعی برق در گفتگو با خبرنگار ما افزود: شرکت توانیر شامل سه شرکت تولید، انتقال وتوزیع میباشد؛ علت خاموشی های نوبتی، کم بود تولید به دلیل کم آبی نیروگاه های برق آبی می باشد وجهت جبران کمبود تولید باهماهنگی شرکت توزیع وبرنامه زمانبندی خاموشی ها ازطریق ایستگاه های انتقال انجام می شود که برنامه زمانبندی اعلام و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی در پاسخ سوال خبرنگار ما پیرو قطعی های خارج از ساعت اعلام شده، ساعت برنامه را حدودی اعلام کرد وقطعی خارج از ساعت را ناشی از اتفاقات شبکه توزیع و خسارات احتمالی عنوان کرد.
سطحانیان نیز گفت: احتمال اینکه برق یک محله قطع نشود و یا بالعکس با دوبار قطعی مواجه شود به وضعیت مصرف خانوار های آن منطقه دارد.

وی ساعت پیک مصرف برق را ظهر۱۱تا۴ و شب۸تا۱۲ اعلام کرد و از مردم فهمیم کنگان خواست الگوی مصرف را رعایت کنند. لازم به ذکر است که هر دوره مصرف ۶۰ روزه حدود چهار هزار و پانصد تا پنج هزار و پانصد کیلو وات می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4849

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.