تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

جزئیات حادثه آتش سوزی اسکله از زبان رئیس آتش نشانی کنگان

  • کد خبر : 4824
  • 21 تیر 1397 - 20:43
جزئیات حادثه آتش سوزی اسکله از زبان رئیس آتش نشانی کنگان

رییس آتش نشانی کنگان: نباید هیچ یک از شناورها در این گرما بدون نگهبان و یا خدمه رها شوند، با وجود خدمه لنج می توان از بروز حادثه بزرگتر جلوگیری کرد.

اختصاصی امواج نیوز، یونس جمالی خواه رئیس آتش نشانی شهرستان کنگان از جزئیات این حادثه گفت و شرح داد: نزدیک به ساعت ۱۴ بعد از ظهر به آتش نشانی کنگان گزارش آتش سوزی اسکله اعلام شد که بعد از ۳ دقیقه آتش نشان به محل حادثه رسیدند.
جمالی خواه با بیان اینکه افزایش نیروی آتش نشان در سال اخیر کار آمد بوده، افزود: ۲۵ آتش نشان و ۴ ماشین آتش نشانی در دمای بالای ۵۰ درجه به محل حادثه اعزام شده و با تمام قوا با آتش جنگیدند.
وی با اشاره به اینکه ماشین های از سایت ال ان جی و منطقه ویژه اعزام شده اند تاکید کرد: با توجه به اینکه ماشین های آتشنشانی شهرداری کنگان تجهیزات کامل و بروز را دارا می باشد، به تنهای توانایی و قابلیت انهدام آتش را داشته است ولی با این وجود نیروهای اعزامی از سایت های مستقر در منطقه به کمک نیروهای آتش نشانی کنگان آمده و همکاری کردند.
بنا به اظهارات وی هیچ شناوری نباید بدون خدمه و نگهبان در اسکله رها شود چرا که در سال گذشته نیز نبود خدمه و ملوان یکی از دلایل آتش سوزی لنج بوده و امروز این اشتباه تکرار شده است.
این مدیر مسیول اعلام کرد: هیچ یک از آتش نشانان کنگان مصدومیتی نداشته و فقط در حادثه آتش‌‌سوزی اسکله تنها تعدادی از مردم گرمازدگی و سوختگی جزئی داشته اند.
جمالی خواه در پایان از حضور امداد رسان هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ تقدیر و تشکر کردند و از مردم خواست با حضورشان در حاثه، عرصه را بر آتشنشانان و نیروهای امداد تنگ نکنند.

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4824

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.