تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
پس از 9 ساعت انتظار کودکی در اورژانس اطفال؛

حاضر نشدن دکتر یمنی بیمارستان شهدای خلیج فارس جهت معاینه کودک اورژانسی در بوشهر/ کودک جهت معاینه به بیمارستان دیگری اعزام شد

  • کد خبر : 4775
  • 21 تیر 1397 - 11:23
حاضر نشدن دکتر یمنی بیمارستان شهدای خلیج فارس جهت معاینه کودک اورژانسی در بوشهر/ کودک جهت معاینه به بیمارستان دیگری اعزام شد

کودکی ۲ ساله که بصورت اورژانسی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری شد پس از حدود ۹ ساعت بستری، دکتری اهل کشور یمن به نام فتحی الوصابی حاضر به معاینه وی نشد و با وجود بیماری ترخیص شد تا در بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر مورد معاینه قرار گیرد.

به گزارش امواج نیوز، ساعت حدود۱۴ امروز کودکی ۲ ساله به نام محمد حسین فخری مقدم بوسیله اورژانس به بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر منتقل شد ولی با گذشت بیش از ۹ ساعت که در اورژانس اطفال این بیمارستان بستری بود هیچ دکتری این کودک اورژانسی را معاینه نکرده و با وجود بیماری به درخواست پدر و مادرش ترخیص شد تا جهت معاینه و مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر اعزام شود.

این کودک بدلیل تشنج به اورژانس منتقل شده بود و طبق برنامه ریزی بیمارستان می بایست دکتری اهل کشور یمن به نام فتحی الوصابی وی را ویزیت نماید ولی در حالی که دکتر دیرتر از حد معمول در ساعت ۲۳/۲۰ دقیقه در بیمارستان حاضر شد و بعد از اینکه با گلایه خانواده این کودک اورژانسی مواجه شد اعلام کرد؛ کودک شما را ویزیت نخواهم کرد و با وجود اینکه خانواده وی اصرار و خواهش نمودند که کودکشان را معاینه نمایند وی با کمال وقاحت و تعجب از این کار صرف نظر کرد.

خانواده این کودک طی شکایتی که به عابدینی سوپر وایزر بیمارستان ابراز داشتند خواستار پیگیری موضوع شدند و سوپروایزر نیز این کار دکتر را خلاف قانون عنوان کرد.

این خانواده با وجود اینکه از بیمارستان شهدای خلیج فارس خاطر تلخی داشته و فوت مادر خود را بدلیل رسیدگی بد و رفتار ناشایست پرسنل از نزدیک دیده بودند در موقع اعزام کودک به بیمارستان خواستار اعزام بیمارشان به بیمارستان تامین اجتماعی شده بودند ولی با اصرار و مقاومت آمبولانس مواجه شده و باز به ناچار راهی این بیمارستان شدند که نتیجه ای نیز بعد از ساعتها وقفه عاید آنان نشد و به ناچار آنان را راهی بیمارستان دیگری کرد.

لازم به ذکر است؛ بیمارستان شهدای خلیج فارس بدلیل نبود توجه کافی به بیماران و آموزشی بودن آن و کمبود دکتر و همچنین رفتار دور از انتظار پرسنل؛ اکثر مردم را بالاجبار جهت مداوای بیماران راهی بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر و یا شیراز کرده است.

انتظار می رود؛ مسئولین بیمارستان و متولیان امر از متخصصینی استفاده نمایند که حداقل انسانیت را سرلوحه کار خود قرار داده و با بکارگیری ایرانیان و کسانی که ارق ایرانی داشته باشند موجبات حداقل رضایت مندی خانواده ها را فراهم آورند./ چغادک نیوز

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4775

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.