تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

دودش برای بومی کیف و‌حالش برای فارس!

  • کد خبر : 4762
  • 16 تیر 1397 - 10:10
دودش برای بومی کیف و‌حالش برای فارس!

کمبود آب یکی از دلایل انتقال پتروشیمی ۴شهر استان فارس به عسلویه؟؟

به گزاش امواج نیوز، سردار کریمی نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء توضیحاتی در رابطه نشست بررسی مشکلات احداث ۴ طرح پتروشیمی در استان فارس با حضور رییس مجلس ارائه کرد.

قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)صرفاً پیمانکار پروژه‌های پتروشیمی مذکور بوده و اینجانب به عنوان مدیریت گروه توسعه صنایع پتروشیمی مرکز می‌باشم، «آقای کریمی به نمایندگی از شرکت‌های پتروشیمی مذکور در این نشست گفت: به دلایل متعدد از جمله، شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور و تغییر نرخ ارز و افزایش سرمایه‌گذاری ریالی مورد نیاز از طرف سهامداران، غیراقتصادی شدن طرح‌های پلی‌اتیلنی به دلیل پراکندگی در فواصل دور از هم، نیازمندی بسیار زیاد این طرح‌ها به آب و کم‌آبی منطقه، وابسته‌ی انحصاری بودن واحدها به یکدیگر به طوری که هرگونه وقفه در یکی منجر به بروز وقفه در دیگری می‌شود و عدم مشارکت سهامداران در تامین منابع ریالی موردنیاز به دلیل ریسک‌های زیاد اجرای طرح‌ها در استان فارس، در نظر است طرح‌های پتروشیمی میان دستی در منطقه #عسلویه احداث و حداقل۷۰درصد اشتغال آنها به شهرهای فیروز آباد، جهرم، فسا و داراب تعلق گیرد.

اینکه آلودگی برای مردم منطقه عسلویه، آلايندگي آن در استان بوشهر و خلیج‌فارس باشد و سهمیه ۷۰درصدی برای استان فارس جای تعجب دارد. امیدواریم مسئولان استان بوشهر از سهمیه۵۰درصدی خود دفاع کنند./نفت و گاز نیوز

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4762

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.