تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد

  • کد خبر : 4729
  • 13 تیر 1397 - 18:46
سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سرکار خانم ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با حضور در فرمانداری کنگان ، با فرماندار دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه از زحمات ۱۵ ساله آقای حسن مختارزاده تقدیر و ابوذر مختارزاده که بیش از این بعنوان کارشناس هنری اداره فرهنگ و […]

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سرکار خانم ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با حضور در فرمانداری کنگان ، با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه از زحمات ۱۵ ساله آقای حسن مختارزاده تقدیر و ابوذر مختارزاده که بیش از این بعنوان کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده داشت بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد.
فتح اله نوروزی فرماندار کنگان با اشاره به خلاقیت ، توانمندی و تعهد آقای حسن مختار زاده گفت: اشرافیت و کارآمدی نختارزاده به فعالیت ها و مسئولیت های محوله هیچگونه دغدغه ای در حوزه فرهنگی و هنری شهرستان در طی مسئولیت ایشان نداشته.
وی افزود: مختارزاده از جمله مدیران موفقی بود که در طول زمان مدیریت خود توانست با تدوین برنامه زمانبندی مراسمات و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جشن ها در شهرستان بر جای بگذارد.
نوروزی تصریح نمود: کمک به ارشاد ، کمک به حوزه نشاط اجتماعی است و هرجا هنرمندان پویایی داشته باشند آن شهر زنده است.
فرماندار کنگان حمایت خود را از طرح ها و پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری ، فرهنگ و هنر ، مثل احداث خانه هنرمندان ، نگارخانه هنرمندان ، تکمیل و تجهیز مجمع فرهنگی ، کانون هنری مساجد ، انجمن های فرهنگی و هنری اعلام نمودند.
نوروزی در پایان گفت: امید است که با حضور سرپرست جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رسانه ها پویاتر در بخش تهیه گزارشات ، مطالبه گری مردم و شناسائی گردشگری شهرستان انجام وظیفه نمایند.
سرکار خانم ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضمن تقدیر از حمایت های مجموعه فرمانداری کنگان بویژه فرماندار کنگان و معاونین ایشان ، شهرستان کنگان را یکی از قطب های مهم فرهنگ و هنر آنان خواند و هماهنگی ، همکاری مسئولین و هنرمندان و علاقه مندان به مسائل فرهنگ و هنر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را یکی از نقاط قوت دانست.
در این جلسه ابوذر مختار زاده بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان معرفی و از حسن مختارزاده رئیس اسبق تجلیل به عمل آمد.
ابوذر مختارزاده دارای مدرک کارشناس ارشد هنرهای نمایشی و استاد دانشگاه علمی کاربردی کنگان و از هنرمندان مطرح استانی در جشنواره فرهنگی و هنری استانی و کشوری در کارنامه خود دارند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4729

ثبت دیدگاه

  1. از پدر به پسر
    مبارکه ان شاالله
    ضمن عرض خدا قوت خدمت جناب مختار زاده ی پدر
    برای مختار زاده ی پسر موفقیت و سربلندی آرزو می کنم
    ان شاالله پاینده و پایدار باشند هر دو عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.