تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

جاده سلامت ابتکار نوین شهرداری و شواری شهر بنک

  • کد خبر : 4396
  • 10 خرداد 1397 - 9:05
جاده سلامت ابتکار نوین شهرداری و شواری شهر بنک

شهردار شهر بنک : توسعه یک شهر، ایجاد خیابان یا احداث پارک نیست، بلکه ایجاد اماکن آموزشی، بهداشتی، پاسخ به نیاز های روزمره مردم و قدرت اقتصادی شهر محسوب می شود.

اختصاصی امواج نیوز، ریحانی نیا شهردار شهر بنک در پاسخ سوال خبرنگار امواج نیوز در خصوص بازار میوه و تره بار بنک گفت: هر بخش که متولی خصوصی داشته است موفق عمل کرده و لازم به ذکر است که با تعیین حد نصاب و ایجاد قیمت واحد برای کرایه هر غرفه که مبلغ صد و پنجاه هزار تومان در ماه می باشد مانع برخورد انحصاری شده ایم.

وی از برگزاری کمیسیون ماده ۱۰۰ در سه شنبه این هفته خبر داد و گفت: به دلیل انتصاب مسئولین در مدیریت شهرستان و استان برگزاری کمیسون با تعویق مواجه شد.

وی با بیان اینکه تفکیک اراضی با ارائه سند ثبت ممکن می باشد؛ افزود: ۷۰ درصد سند مالکیت اراضی، سند معمولی است و تا کنون هیچ زمینی بدون سند ثبت تفکیک نشده است.

شهردار با بیان اینکه مامور سد معبر با مخلفین به جد برخورد میکند؛ افزود: محدوه ی خدمات شهری ورودی کنگان و خروجی بنک تداخل دارد به همین دلیل ماشین های سد معبر در این قسمت جولان می دهند.

خبرنگار امواج نیوز با طرح سوالی از نتایج سفرهای شورا و شهرداری بنک پرسید و ریحانی نیا گفت: هر اداره ی برای پیشرفت و اخذ تجربه ی عملکرد اعضا این سفرها را رقم میزند ولی باید گفت تا کنون شهردار و شورای اسلامی شهر بنک به صورت شخصی به مسافرت رفته اند و از بیت المال هزینه نشده است.

وی اظهار داشت: مردم اسوده خاطر باشند که در پروژه ی دهکده ی گردشگری به ماسه ها هیچ گونه تعرضی نمی شود و دست نخورده خواهد ماند چرا که پتانسیل ساحل این ماسه هاست.

وی بکار گیری چراغ راهنما در تقاطع خیابان شهدا را لازم دانست و به اصلاح اسرع وقت مکان نصب شده ی چراغ راهنما اشاره کرد.

شهردار بنک کاشت درخت مثمر در بلوار شهر را صحیح ندانست و گفت: در آب مصرفی گیاهان و خاک بلوار IC  وجود دارد که این خود به تنهای مانع رشد درختان می شود و همچنین نیاز سم پاشی، کود و هرس مواردی است که با توجه به شرایط آب و هوای منطقه نمی توان به نحوه مطلوب اجرای شود و در نهایت نمی شود توقع درخت سبز و مثمر داشت.

ریحانی نیا بیان داشت: در تقویت طرح نخبه پروری و به کار گیری نخبگان شهر بنک در کارگروه های شهرداری و شورا عملکرد خوبی داشته ایم و وعده می دهیم که از نخبگان به عنوان مشاور در بطن شهر استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4396

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.