تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024

اسکله ایران ال ان جی در مسیر واگذاری به گمرک کنگان

  • کد خبر : 4374
  • 08 خرداد 1397 - 9:44
اسکله ایران ال ان جی در مسیر واگذاری به گمرک کنگان

نشست نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فرماندار شهرستان کنگان با عسگری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در مورد واگذاری بخشی از اسکله ایران ال ان جی به گمرک کنگان برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز، نشست سرکار خانم سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان با عسگری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این نشست در راستای نشست ها و پیگیری های قبل نماینده مردم جنوب استان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان با موضوع اسکله کنگان و اسکله سیراف برگزار شد.

مرتفع شدن مسائل گمرک، اسکله ال ان جی شهرستان کنگان و همچنین گمرک بندر سیراف، مهمترین موضاعات مطرح شده و مورد بحث در این جلسه بود.

باید منتظر ماند و دید که نتیجه چانه زنی و پیگیری های مجدانه نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فرماندار شهرستان کنگان به کجا خواهد رسید.

قطعا در صورتی که این رایزنی ها و چانه زنی ها برای اسکله کنگان جواب دهد، شاهد اتفاقی تاریخی در عرصه تجارت دریایی کنگان خواهیم بود؛ حقی که پیش از این با وجود تلاش های بسیار خوب مسئولین وقت ( نمایندگان و فرمانداران سابق) با مقاومت هایی از جانب مسئولین کلان سازمان گمرکات مواجه بود.

در این نشست جلیل صفایی نماینده تجار شهرستان کنگان نیز حضور داشت. / ثلاث

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4374

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.