تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024

سارق موتور سوار در کنگان دستگیر شد

  • کد خبر : 4270
  • 23 اردیبهشت 1397 - 8:05
سارق موتور سوار در کنگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری یک نفر سارق به عنف کمتر از ۸ ساعت در کنگان خبر داد

سرهنگ رهام رضایی در گفت و گو با خبرنگار امواج نیوز: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت وجوه نقد توسط راکب موتور سوار ، سریعا گشت انتظامی کلانتری ۱۱ برای بررسی به آدرس اعلامی عزیمت کردند که شخص مالباخته اظهار داشته یک دستگاه موتورسیکلت با زور و تهدید مبلغ۸۷۰هزار تومان وجه نقد را از من به سرقت برده است، در همین راستا شناسایی و دستگیری سارق در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با اخذ مشخصات ظاهری متهم و تطابق آن با تصاویر مجرمین سابقه دار و راه اندازی گشت نامحسوس کمتر از ۸ ساعت به فردی که با مشخصات ارائه شده از سوی شاکی تطابق داشته و به طرز مشکوکی در خیابان استقلال شهرکنگان در حال پرسه زنی بوده مظنون شده و با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی به مقر پلیس منتقل کردند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی و ارائه دلایل و مدارک غیرقابل انکار بالاخره به سرقت از فرد شاکی اقرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بيان اينكه پليس با قاطعيت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزي در تلاش است، به شهروندان توصیه کرد که از حمل وجوه نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4270

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.